general_help_center_title

general_help_center_description

Częste pytania i odpowiedzi

Wyszukiwanie hotelu

roomsXXL.pl oferuje tysiące hoteli w setkach miast na całym świecie. Wystarczy podać swój cel podróży w wyszukiwarce hoteli i wybrać jedną z propozycji podanych przez system.
Proszę uważać na poprawną pisownię miejscowości. Możliwe, że miejscowość w języku polskim ma inną pisownię niż w języku danego kraju (np. Breslau (po niemiecku) a Wrocław (po polsku)). Jeśli miejscowość nie zostanie rozpoznana, proszę napisać do nas wiadomość e-mailową na adres service[at]roomsXXL.pl. Chętnie Państwu pomożemy.

Ceny i rezerwacja

Pełnoletnia. Główna osoba podróżująca przy rezerwacji musi mieć przynajmniej 18 lat.
W ramach jednej rezerwacji można zarezerwować maksymalnie 5 pokojów.
Za jednym razem można zarezerwować tylko takie same typy pokojów, np. 2x pokój dwuosobowy lub 3x pokój jednoosobowy. Przy różnych typach pokojów należy dokonać osobnej rezerwacji za każdy typ pokoju.
W wielu ofertach śniadanie jest zawarte w cenie. Proszę zwrócić uwagę na opis danej oferty pokoju.
Tak. Podatki i opłaty są zawarte w naszych cenach. Jeśli w rzadkich przypadkach należna jest dodatkowa taksa klimatyczna lub podatek turystyczny, podajemy dokładną informację na ten temat przed dokonaniem rezerwacji.
Nie. roomsXXL.pl nie pobiera żadnych kwot za rezerwację lub opłatę kartami kredytowymi, PayPal lub innymi sposobami płatności.
Na stronie roomsXXL.pl proponowane są specjalne stawki hotelowe, które negocjujemy z naszymi partnerami. Często zapewniamy sobie duże kontyngenty pokojów w korzystnej cenie. To, co zaoszczędzimy, przekazujemy dalej naszym klientom.
Nie. Jedyna różnica to tylko korzystniejsza cena na stronie roomsXXL.pl. Wysoka jakość pokojów i obsługi hoteli partnerskichroomsXXL.pl niczym się nie różni.
Przy rezerwacji za pośrednictwem roomsXXL.pl w cenie zawarte są wszystkie podatki i opłaty. Jeśli w rzadkich przypadkach należna jest dodatkowa taksa klimatyczna lub podatek turystyczny, które należy uiścić na miejscu, podajemy dokładną informację na ten temat przed dokonaniem rezerwacji. W cenie nie są zawarte oczywiście płatne usługi hotelowe, z których korzysta się na miejscu (np. restauracja, korzystanie z mini baru lub rozmowy telefoniczne).
Natychmiast. Niezwłocznie po zakończeniu rezerwacji otrzymają Państwo potwierdzenie na adres e-mailowy, w którym podany będzie Państwa kod rezerwacji. Wiadomość e-mailowa zawiera także link do Państwa osobistego vouchera hotelowego i rachunku.
Bezpośrednio po zakończeniu rezerwacji można bez problemu pobrać i wydrukować swój voucher hotelowy. Ponadto Państwa potwierdzenie rezerwacji wysłane na adres e-mailowy zawiera link do Państwa vouchera, aby zawsze mogli Państwo wydrukować go ponownie.
W takim przypadku proszę napisać do nas wiadomość e-mailową na adres service[at]roomsXXL.pl i koniecznie podać swój kod rezerwacji. Niezwłocznie zajmiemy się poprawieniem danych. Z przyczyn bezpieczeństwa ważne jest, aby nazwisko i imię na Państwa voucherze hotelowym było identyczne z imieniem i nazwiskiem w Państwa paszporcie lub dowodzie osobistym.
Niestety nie. Proszę dokonać dodatkowej rezerwacji w tym samym hotelu.
W takim przypadku należałoby anulować istniejącą rezerwację i dokonać nowej.
W takim przypadku proszę napisać do nas wiadomość e-mailową na adres service[at]roomsXXL.pl i podać wybraną datę przyjazdu i wyjazdu, hotel, opis pokoju, ilość osób dorosłych, ilość i wiek dzieci przy wyjeździe oraz, czy dla dzieci mają być osobne łóżka lub też czy będą spały w łóżkach z dorosłymi. Jeśli znaleźli już Państwo informacje dotyczące zakwaterowania dla dzieci, proszę je także dołączyć. My wtedy niezwłocznie wyjaśnimy, czy lub jakie dodatkowe koszty należy ponieść i skontaktujemy się z Państwem.

Płatność

Aktualnie na stronie roomsXXL.pl można płacić kartą kredytową (Visa, MasterCard i American Express) i przez PayPal. Wkrótce jednak wprowadzimy kolejne sposoby płatności jak np. bezpośrednie debetowanie. W tym przypadku proszę zwrócić się na adres service@roomsXXL.pl.
Tak, w wielu hotelach możliwa jest opłata za pobyt na miejscu. Proszę zwrócić uwagę na wskazówkę „Płatność w hotelu" przy wyborze pokoju na stronie profilu hotelu. W celu rezerwacji należy podać ważną kartę kredytową jako zabezpieczenie.
Obciążenie Państwa karty kredytowej lub konta PayPal dokonywane jest bezpośrednio po zakończonej powodzeniem rezerwacji.
Tak, to jest możliwe. Ale oczywiście właściciel karty kredytowej musi się zgadzać na skorzystanie z jego karty kredytowej.
Nie. roomsXXL.pl nie pobiera żadnych opłat za płatność kartą kredytową, PayPal lub innymi sposobami płatności.
Mogą Państwo wygodnie pobrać i wydrukować swój rachunek. W tym celu proszę zalogować się na stronie roomsXXL.pl w zakładce „Moja rezerwacja" za pomocą swojego kodu rezerwacji i swojego nazwiska.
Do każdej rezerwacji wystawiany jest jeden rachunek. Jeśli chcą Państwo zarezerwować więcej pokojów i potrzebują osobnego rachunku za każdy pokój, proszę dokonać więcej osobnych rezerwacji. Jeśli wszystkie pokoje mogą być rozliczone na jednym rachunku, wystarczy jedna rezerwacja.

Przyjazd i wyjazd

Żaden problem. Wiele hoteli umożliwia późne zameldowanie się. Dla pewności zalecamy bezpośrednio zapytać w hotelu, jak długo wieczorem w dniu przyjazdu czynna jest rezerwacja.
Główna osoba podróżująca potrzebuje ważny dowód osobisty lub paszport. Ponadto wiele hoteli wymaga ważnej karty kredytowej jako kaucji. W niektórych hotelach kaucja może być założona także w gotówce lub w formie karty EC. W razie szczegółowych pytań prosimy zwrócić się bezpośrednio do hotelu.
Oczywiście. W tym celu proszę dokonać dodatkowej rezerwacji na stronieroomsXXL.pl.

Anulowanie rezerwacji

W tym celu proszę zalogować się na stronie roomsXXL.pl w zakładce „Moja rezerwacja" za pomocą swojego kodu rezerwacji i swojego nazwiska. Anulowanie rezerwacji można dokonać wówczas wygodnie online.
Przy ofertach, za które możliwy jest zwrot, przysługująca Państwu suma zostanie ponownie zapisana bezpośrednio na dobro Państwa karty kredytowej. W tym celu nie muszą Państwo robić nic prócz anulowania rezerwacji.
Jeśli np. przy rezerwacji dnia 15.12.2013 pod anulowaniem rezerwacji podano ,,Anulowanie rezerwacji do piątku, godz. 13.12.2013 12:00 (CET)”, oznacza to, że termin bezpłatnego anulowania rezerwacji już upłynął. Anulowanie pobytu w hotelu nie może być już dokonane z pełnym zwrotem ceny podróży.

Więcej pytań

Jeśli mają Państwo pytanie, na które brakuje odpowiedzi, proszę napisać do nas wiadomość e-mailową na adres service[at]roomsXXL.pl.

Certyfikowane przetwarzanie płatności

Nasze standardy bezpieczeństwa dotyczące przetwarzania płatności odpowiadają najwyższym wymogom. Ten znak jakości potwierdza, że płatność dokonywana tutaj kartą kredytową jest bezpieczna.

Wielojęzyczna obsługa klienta

Nasi wielojęzyczni specjaliści ds. podróży zajmą się Twoimi rezerwacjami. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów przez całą dobę.

Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji

Państwa rezerwacja jest natychmiast potwierdzona. Dokumenty podróży można wygodnie wydrukować po dokonaniu rezerwacji.