general_help_center_title

general_help_center_description

Aloe Apartments & Studios

Mahis Potamon 26, Retimno
Opinia naszych klientów
bardzo dobry
Opinia naszych klientów
  • Sprawdź dostępność i ceny

Mapa

W czasie pobytu w obiekcie takim jak Aloe Apartments & Studios zamieszkasz w samym sercu miasta Retimno, bardzo blisko atrakcji takich jak Plaża miejska i Plaża Blue. Hotel (przy plaży) znajduje się 0,8 km od atrakcji takiej jak Wąwóz św. Antoniego i 0,9 km od miejsca takiego jak Muzeum Paleontologiczne.

Wyposażenie hotelu

Usługi spa na miejscu to masaż. Dostępne są również takie udogodnienia rekreacyjne, jak rowery do wypożyczenia. Ten hotel oferuje również udogodnienia takie jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, sala/salon gier i pomoc w organizacji biletów/wycieczek.

Wyposażenie hotelu

  • Winda
  • Całkowita liczba pokoi –14
  • Liczba pięter –2
  • Liczba budynków/wież –1
  • Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
  • Dostępne śniadanie (za dopłatą)
  • Pralnia
  • Salon gier
  • Ogród
  • Biblioteka
  • Sejf w recepcji
  • Transport z lotniska/na lotnisko
  • Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Dojazd przystosowany dla wózków inwalidzkich
  • Przechowalnia bagażu
  • Bezpłatny parking w pobliżu
  • Taras
  • Dostęp dla wózków inwalidzkich (ograniczony)
  • Dojazd do windy przystosowany dla wózków inwalidzkich
  • Stanowisko recepcji przystosowane dla wózków inwalidzkich

Wyposażenie pokoju

  • Klimatyzacja
  • Obsługa pokojowa (w określonych godzinach)
  • Telewizja
  • Dostęp dla wózków inwalidzkich
  • Lodówka
  • Ekspres do kawy/herbaty
  • Telefon
  • Prywatna łazienka
  • Suszarka
  • Sejf w pokoju
  • Aneks kuchenny
  • Balkon
  • Biurko
  • Pantofle
  • Tylko prysznic
  • Suszarka (na życzenie)
  • Kuchenka
  • Telewizja satelitarna
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Sprzątanie co tydzień
  • Bezpłatne łóżeczka dziecięce
  • Sprzątanie w wybrane dni
  • Ogrzewanie
  • Czajnik elektryczny
  • Ręczniki zapewnione
  • Pościel zapewniona
  • Szampon
  • Obniżone zamki/rygle
  • Niskie łóżko
  • Drzwi o szerokości wózka inwalidzkiego

Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu

Aloe Apartments & Studios

Mahis Potamon 26, Retimno, Kreta, Grecja
  • Zasady działalności hotelu
  • Check-In: 15 - 23
  • Check-Out: 11
  • Zwierzęta
  • Zwierzęta nie są akceptowane
  • Rodzaje płatności
  • American Express
  • Diners Club
  • Mastercard
  • Visa
  • Opis
  • W czasie pobytu w obiekcie takim jak Aloe Apartments & Studios zamieszkasz w samym sercu miasta Retimno, bardzo blisko atrakcji takich jak Plaża miejska i Plaża Blue. Hotel (przy plaży) znajduje się 0,8 km od atrakcji takiej jak Wąwóz św. Antoniego i 0,9 km od miejsca takiego jak Muzeum Paleontologiczne.

    Poczuj się jak w domu w 14 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to aneksy kuchenne (lodówka i płyta kuchenna). Do pokoju przylega balkon. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja satelitarna — rozrywkę. Udogodnienia obejmują telefon oraz sejfy i biurka.

    Usługi spa na miejscu to masaż. Dostępne są również takie udogodnienia rekreacyjne, jak rowery do wypożyczenia. Ten hotel oferuje również udogodnienia takie jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, sala/salon gier i pomoc w organizacji biletów/wycieczek.

    W obiekcie takim jak hotel do dyspozycji gości jest obsługa pokojowa (w określonych godzinach). Śniadanie na wynos jest podawane codziennie od 7:30 do 12:30 za opłatą.

    Udogodnienia biznesowe to przechowalnia bagażu, pralnia oraz biblioteka. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko.

    • Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
    • Przy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
    • Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
    • W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi wydanymi przez największe organizacje
    • Transakcje bezgotówkowe są dostępne
    • W tym obiekcie znajdują się przestrzenie zewnętrzne, takie jak balkony, patio i tarasy, które mogą być nieodpowiednie dla dzieci. Jeśli masz wątpliwości, zalecamy skontaktowanie się z obiektem przed przyjazdem, aby potwierdzić, czy zakwaterowanie w odpowiednim pokoju jest dostępne.
    • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu, lista zasad jest dostępna w obiekcie

    W tym obiekcie nie ma recepcji. Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 24 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie 22:30, prosimy o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania. Przy zameldowaniu goście muszą przedstawić negatywny wynik testu na COVID-19 lub zaświadczenie o pełnym zaszczepieniu na COVID-19. Wymóg przedstawienia negatywnego wyniku testu na COVID-19 dotyczy wszystkich gości od 12 roku życia. Test musi zostać przeprowadzony nie później niż 48 godzin przed zameldowaniem. Wymóg przedstawienia zaświadczenia o zaszczepieniu na COVID-19 dotyczy wszystkich gości od 18 roku życia. Ostatnia dawka szczepionki musi zostać podana co najmniej 12 dni przed zameldowaniem. W przypadku pytań należy skontaktować się z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Goście planujący przyjazd poza zwykłymi godzinami zameldowania muszą wcześniej skontaktować się z recepcją obiektu, aby umówić się na zameldowanie.

    • Zgodnie z krajowymi przepisami w tym obiekcie płatności gotówką nie mogą przekraczać limitu 500 EUR. Aby uzyskać więcej informacji, należy się skontaktować z obiektem, używając informacji podanych w potwierdzeniu rezerwacji.
    • Opcje płatności bezgotówkowej dostępne w przypadku każdej transakcji.
    • Przy zameldowaniu goście muszą przedstawić negatywny wynik testu na COVID-19 lub zaświadczenie o pełnym zaszczepieniu na COVID-19.
    • Wymóg przedstawienia negatywnego wyniku testu na COVID-19 dotyczy wszystkich gości od 12 roku życia. Test musi zostać przeprowadzony nie później niż 48 godzin przed zameldowaniem. Wymóg przedstawienia zaświadczenia o zaszczepieniu na COVID-19 dotyczy wszystkich gości od 18 roku życia. Ostatnia dawka szczepionki musi zostać podana co najmniej 12 dni przed zameldowaniem.

    W obiekcie należy dokonać następujących opłat. Opłaty mogą obejmować obowiązujące podatki:

    • Narzucony przez miasto podatek miejski zostanie pobrany w obiekcie. Kwota podatku zależy od sezonu i może nie obowiązywać przez cały rok. Mogą obowiązywać zwolnienia z podatku. W przypadku dalszych pytań należy skontaktować się z obiektem, korzystając z danych zawartych w potwierdzeniu rezerwacji.
    • Podatek miejski: 0.50 EUR za kwaterę, za noc, od 1 listopada do 31 marca
    • Podatek miejski: 2.00 EUR za kwaterę, za noc, od 1 kwietnia do 31 października

    Wszystkie opłaty podane przez obiekt zostały uwzględnione.

    • Opłata za śniadanie na wynos: ok. 7–12 EUR za osobę
    • Łóżeczko dziecięce (kołyska): 4.0 EUR za dzień

    Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

8 innych osób właśnie ogląda ten hotel.
Ten hotel został 5 razy zarezerwowany w ciągu ostatnich trzech dni.
{info}
Zbyt długi brak aktywności. Oferty mogły stać się w międzyczasie przestarzałe. Proszę ponownie załadować oferty, klikając tutaj

Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.

Zarejestruj się
Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.
Zarejestruj się

Certyfikowane przetwarzanie płatności

Nasze standardy bezpieczeństwa dotyczące przetwarzania płatności odpowiadają najwyższym wymogom. Ten znak jakości potwierdza, że płatność dokonywana tutaj kartą kredytową jest bezpieczna.

Wielojęzyczna obsługa klienta

Nasi wielojęzyczni specjaliści ds. podróży zajmą się Twoimi rezerwacjami. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów przez całą dobę.

Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji

Państwa rezerwacja jest natychmiast potwierdzona. Dokumenty podróży można wygodnie wydrukować po dokonaniu rezerwacji.