Grand Hotel
Kategorie pokojów i ceny
Mapa
Położony w samym centrum miasta Kanayannur, obiekt Grand Hotel znajduje się 15 minut piechotą od atrakcji takich jak Centrum handlowe Centre Square i Marine Drive. Hotel znajduje się 5,2 km od atrakcji takiej jak Pałac Bolgatty i 8,7 km od miejsca takiego jak Centrum handlowe Lulu.
Wyposażenie hotelu
Dostępne udogodnienia to bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska oraz sklepy z pamiątkami i czasopismami. Ten hotel oferuje również udogodnienia takie jak salon fryzjerski, usługi weselne i sala bankietowa.
Wyposażenie hotelu
- Winda
- Salon fryzjerski
- Usługi concierge
- Sklep z pamiątkami, lub kiosk
- Całkowita liczba pokoi –39
- Liczba pięter –4
- Liczba budynków/wież –
- Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
- Sale konferencyjne
- Dostępne śniadanie (za dopłatą)
- Pralnia
- Sejf w recepcji
- Personel wielojęzyczny
- Bezpłatne gazety w holu
- Recepcja całodobowa
- Centrum biznesowe
- Bagażowy/goniec hotelowy
- Pranie/pranie chemiczne
- Sale konferencyjne
- Hotel dla niepalących
- Usługi weselne
- Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
- Bezpłatny Wi-Fi
- Dostęp do przewodowego połączenia internetowego – dopłata
- Parking przystosowany dla wózków inwalidzkich
- Rok budowy —1963
- Liczba restauracji –1
- Rozmiar sal konferencyjnych w stopach —2302
- Rozmiar sal konferencyjnych w metrach: 214
- Centrum konferencyjne
- Bezpłatne parkowanie samodzielne
- Bezpłatne parkowanie przez obsługę
- Stanowisko komputerowe
- Liczba barów/salonów –1
- Przechowalnia bagażu
- Odbiór ze stacji kolejowej (za dopłatą)
- Bezpłatny parking dla kamperów, ciężarówek i autokarów
- Odbiór ze stacji kolejowej (za dopłatą)
- Dystrybutor wody
- Szafki na bagaż
- Sala bankietowa
- Dostęp dla wózków inwalidzkich (ograniczony)
- Publiczna toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich
- Stanowisko conocierge przystosowane dla wózków inwalidzkich
- Dojazd do windy przystosowany dla wózków inwalidzkich
- Stanowisko recepcji przystosowane dla wózków inwalidzkich
- Restauracja w obiekcie przystosowana dla wózków inwalidzkich
Wyposażenie pokoju
- Klimatyzacja
- Telewizja
- Dostęp dla wózków inwalidzkich
- Bezpłatna prasa
- Ekspres do kawy/herbaty
- Codzienne sprzątanie
- Telefon
- Prywatna łazienka
- Bezpłatne przybory toaletowe
- Suszarka
- Żelazko/deska do prasowania
- Sejf w pokoju
- Wentylator pod sufitem
- Obsługa pokojowa (całodobowa)
- Biurko
- Pościel premium
- Pokoje dźwiękoszczelne
- Bezpłatna woda butelkowana
- Pantofle
- Tylko prysznic
- Telewizja kablowa
- Bezpłatny Wi-Fi
- Wybór poduszek
- Telewizor LCD
- Deszczownica
- Sprzątanie (za dopłatą)
- Łóżka składane i łóżka dodatkowe (za dopłatą)
- Czajnik elektryczny
- Ręczniki zapewnione
- Pościel zapewniona
- Mała lodówka
- Drzwi o szerokości wózka inwalidzkiego
Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu
Grand Hotel
- Zasady działalności hotelu
- Check-In: 14 - północ
- Check-Out: 11
- Minimalny wiek wymagany do zameldowania się: 18
- Zwierzęta
- Zwierzęta nie są akceptowane
- Zwierzęta, również towarzyszące, nie są akceptowane
- Rodzaje płatności
- American Express
- Mastercard
- Visa
- Gotówka
- Karty debetowe
- UnionPay
- Inne
- Wyciszone pokoje nie są gwarantowane
- Opis
- Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
- Przy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
- Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
- W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi, kartami debetowymi, płatnościami mobilnymi i gotówką
- Wybrana opcja płatności mobilnych: PhonePe
- Obiekt nie gwarantuje dostępności wyciszonych pokoi
- Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu, lista zasad jest dostępna w obiekcie
- Uwaga: zgodnie z miejscowymi przepisami w obiekcie nie podaje się alkoholu pierwszego dnia miesiąca.
- Opłat za pokój nie pobiera się od dzieci (do 2) do 1 roku, jeśli przebywają w tym samym pokoju z rodzicami lub opiekunami i korzystają ze znajdujących się w nim łóżek.
- Zwierzęta, włącznie z pracującymi, nie są dozwolone na terenie obiektu.
- Przy zameldowaniu goście muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR na COVID-19 lub zaświadczenie o pełnym zaszczepieniu na COVID-19.
- Goście przedstawiający negatywny wynik testu na COVID-19 muszą wykonać test nie później niż 72 godziny przed zameldowaniem.
- Opłata za śniadanie w formie bufetu: ok. 350–500 INR za osobę dorosłą i 350–499 INR za dziecko
- Opłata za dostęp do internetu przewodowego w miejscach publicznych: 100 INR za godzinę (opłaty mogą się zmieniać)
- Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 1300 INR za pojazd (w jedną stronę)
- Opłata za autobus wahadłowy z/do lotniska za dziecko: 1300 INR (w jedną stronę), (dzieci od 13 do 18 lat lat)
- Opłata za łóżko-dostawkę: 1500.0 INR za noc
Położony w samym centrum miasta Kanayannur, obiekt Grand Hotel znajduje się 15 minut piechotą od atrakcji takich jak Centrum handlowe Centre Square i Marine Drive. Hotel znajduje się 5,2 km od atrakcji takiej jak Pałac Bolgatty i 8,7 km od miejsca takiego jak Centrum handlowe Lulu.
Poczuj się jak w domu w 39 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to telewizor LCD. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja kablowa — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: prysznic, prysznic z deszczownicą i bezpłatne przybory toaletowe. Udogodnienia obejmują telefon oraz sejfy i biurka.
Dostępne udogodnienia to bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska oraz sklepy z pamiątkami i czasopismami. Ten hotel oferuje również udogodnienia takie jak salon fryzjerski, usługi weselne i sala bankietowa.
Spróbuj dań kuchni takiej jak kuchnia indyjska, które serwuje Grand Pavillion, restauracja wykwintna, gdzie znajduje się doskonale wyposażony bar/salon klubowy. Możesz też zostać w pokoju i skorzystać z całodobowej obsługi pokojowej. Śniadanie w formie bufetu jest podawane codziennie od 7 do 10 za opłatą.
Udogodnienia biznesowe to dostęp do internetu przewodowego (płatny), centrum biznesowe oraz bezpłatne czasopisma w holu. Jeżeli planujesz spotkanie w mieście Kanayannur, hotel oferuje centrum konferencyjne oraz sale konferencyjne o łącznej powierzchni 214 m kw. (2302 stopy kwadratowe). Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę) i odbiór gości z dworca kolejowego.
Do przewozu gości do obiektu służy autobus wahadłowy z/do lotniska. Aby zorganizować transport, goście powinni skontaktować się z obiektem przed podróżą, wykorzystując informacje kontaktowe podane na potwierdzeniu rezerwacji. Dostępny jest transport z lotniska oraz dworca kolejowego (może obowiązywać opłata). Aby zorganizować transport, goście powinni skontaktować się z obiektem 24 godziny przed przybyciem i podać szczegółowe dane dotyczące podróży, używając informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji. Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie przyjazdu. Przy zameldowaniu goście muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR na COVID-19 lub zaświadczenie o pełnym zaszczepieniu na COVID-19. Goście przedstawiający negatywny wynik testu na COVID-19 muszą wykonać test nie później niż 72 godziny przed zameldowaniem. W przypadku pytań należy skontaktować się z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Karty PAN nie są akceptowane jako dowód tożsamości w tym obiekcie. W celu zameldowania się w tym hotelu, goście będący obywatelami Indii muszą okazać ważny dowód tożsamości ze zdjęciem, wydany przez rząd Indii. Turyści niebędący obywatelami Indii muszą okazać ważny paszport i wizę.
Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.
Więcej popularnych hoteli w Kanayannur
{title}
{tag} {traking}- {basetext} {base-taxes}
- {baseprice}
- {totaltext} {total-taxes}
- {totalprice}