The Grand Dragon Ladakh
Kategorie pokojów i ceny
Mapa
The Grand Dragon Ladakh znajduje się w mieście Leh, w górach i pięć minut samochodem od atrakcji takiej jak Główny Bazar i Chowkhang Gompa. Hotel (w stylu luksusowym) znajduje się 1,2 km od atrakcji takiej jak Szlak Klasztorny i 1,6 km od miejsca takiego jak Muzeum Azji Centralnej.
Wyposażenie hotelu
Zrelaksuj się w spa o pełnym zakresie usług. Ten hotel oferuje udogodnienia takie jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska i sklepy z pamiątkami i czasopismami.
Wyposażenie hotelu
- Winda
- Siłownia
- Usługi concierge
- Sklep z pamiątkami, lub kiosk
- Całkowita liczba pokoi –75
- Liczba pięter –4
- Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
- Grill
- Kawa/herbata w ogólnodostępnych częściach
- Dostępne śniadanie (za dopłatą)
- Pralnia
- Ogród
- Biblioteka
- Sejf w recepcji
- Usługi spa na miejscu
- Personel wielojęzyczny
- Bezpłatne gazety w holu
- Teren piknikowy
- Recepcja całodobowa
- Centrum biznesowe
- Bagażowy/goniec hotelowy
- Pranie/pranie chemiczne
- Spa z pełnym zakresem usług
- Gabinety zabiegów spa
- Usługi weselne
- Wyznaczone miejsca dla palących
- Stół bilardowy
- Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
- Bezpłatny Wi-Fi
- Dojazd przystosowany dla wózków inwalidzkich
- Rok budowy —2007
- Liczba restauracji –2
- Liczba sal konferencyjnych: 1
- Centrum konferencyjne
- Bezpłatne parkowanie samodzielne
- Stanowisko komputerowe
- Liczba kawiarni –1
- Przechowalnia bagażu
- Bezpłatny parking dla kamperów, ciężarówek i autokarów
- Taras
- Całodobowa siłownia/klub rekreacyjny
- Sala bankietowa
Wyposażenie pokoju
- Telewizja
- Dostęp dla wózków inwalidzkich
- Minibarek
- Ekspres do kawy/herbaty
- Codzienne sprzątanie
- Telefon
- Prywatna łazienka
- Szlafroki
- Bezpłatne przybory toaletowe
- Suszarka
- Sejf w pokoju
- Obsługa pokojowa (całodobowa)
- Markowe przybory toaletowe
- Biurko
- Osobny salon
- Żelazko/deska do prasowania (na życzenie)
- Bezpłatna woda butelkowana
- Rolety/zasłony światłoszczelne
- Tylko prysznic
- Telewizja satelitarna
- Bezpłatny Wi-Fi
- Indywidualne umeblowanie każdego pokoju
- Indywidualny wystrój każdego pokoju
- Dostępne pokoje przechodnie/sąsiadujące
- Telewizor LED
- Łóżka składane i łóżka dodatkowe (za dopłatą)
- Ogrzewanie
- Czajnik elektryczny
- Ręczniki zapewnione
- Pościel zapewniona
- Nisko zawieszone blaty/umywalki
- Poręcz w pobliżu toalety
- Linka alarmowa w łazience
Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu
The Grand Dragon Ladakh
- Zasady działalności hotelu
- Check-In: południe - północ
- Check-Out: 10
- Minimalny wiek wymagany do zameldowania się: 18
- Zwierzęta
- Zwierzęta nie są akceptowane
- Zwierzęta, również towarzyszące, nie są akceptowane
- Rodzaje płatności
- Mastercard
- Visa
- Hotel nie akceptuje płatności gotówką
- Karty debetowe nie są akceptowane
- Inne
- Zakaz wstępu dla dzieci
- Opis
- Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
- Przy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
- Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
- W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi; gotówka nie jest akceptowana
- Zabezpieczenia w obiekcie: gaśnica i apteczka pierwszej pomocy
- Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu, lista zasad jest dostępna w obiekcie
- Gościom zdecydowanie zaleca się spakować ciepłe ubrania do bagażu podręcznego dostępnego w dniu przyjazdu.
- Dzieci w wieku 3 lat i młodsze nie mają wstępu na teren obiektu.
- W zależności od dostępności istnieje możliwość rezerwacji pokoi połączonych/sąsiadujących. Pokoje połączone/sąsiadujące można zarezerwować, kontaktując się bezpośrednio z obiektem, używając numeru umieszczonego na potwierdzeniu rezerwacji.
- Zwierzęta, włącznie z pracującymi, nie są dozwolone na terenie obiektu.
- Dostępne bezkontaktowe zameldowanie i bezkontaktowe wymeldowanie.
- Przy zameldowaniu goście muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR na COVID-19.
- Opłata za śniadanie w formie bufetu: ok. 1050 INR za osobę
- Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 1388 INR za pojazd (w obie strony)
- Opłata za łóżko-dostawkę: 3068 INR za noc
The Grand Dragon Ladakh znajduje się w mieście Leh, w górach i pięć minut samochodem od atrakcji takiej jak Główny Bazar i Chowkhang Gompa. Hotel (w stylu luksusowym) znajduje się 1,2 km od atrakcji takiej jak Szlak Klasztorny i 1,6 km od miejsca takiego jak Muzeum Azji Centralnej.
Poczuj się jak w domu w 75 oryginalnie udekorowane pokojach, których wyposażenie to minibar i telewizor LED. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja satelitarna — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: prysznic, markowe przybory toaletowe i suszarki do włosów. Udogodnienia obejmują telefon oraz sejfy i biurka.
Zrelaksuj się w spa o pełnym zakresie usług. Ten hotel oferuje udogodnienia takie jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska i sklepy z pamiątkami i czasopismami.
Hotel zaprasza Cię do jednej z 2 restauracji. Możesz też zostać w pokoju i skorzystać z całodobowej obsługi pokojowej lub pójść po przekąskę do kawiarni. Śniadanie w formie bufetu jest podawane codziennie od 7 do 10:30 za opłatą.
Udogodnienia biznesowe to centrum biznesowe, bezpłatne czasopisma w holu oraz usługi pralni chemicznej. Ten obiekt typu hotel zapewnia udogodnienia konferencyjne takie jak centrum konferencyjne i sala konferencyjna. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę). Dostępna jest także taka usługa jak bezpłatne parkowanie samodzielne.
Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście powinni skontaktować się z obiektem przed podróżą i podać szczegółowe dane dotyczące przyjazdu, używając informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji. Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 48 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie 20, prosimy o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania. Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie przyjazdu. Przy zameldowaniu goście muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR na COVID-19. W przypadku pytań należy skontaktować się z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Obiekt jest położony na wysokości 9800 stóp (ok. 3000 m). Goście, którzy mają problemy zdrowotne, w tym nadciśnienie, migreny lub choroby przewlekłe, przed przyjazdem powinni skonsultować się z lekarzem. Zalecamy, aby goście przed przyjazdem skonsultowali się z lekarzem w celu otrzymania leku na chorobę wysokościową, by zapobiec tej chorobie lub zmniejszyć jej objawy. Dzieciom w wieku poniżej 3 lat nie zaleca się odwiedzania regionu Ladakh. Wszyscy goście muszą wylegitymować się swoim oficjalnym dowodem tożsamości podczas zameldowania. W celu zameldowania się w tym hotelu, goście będący obywatelami Indii muszą okazać ważny dowód tożsamości ze zdjęciem, wydany przez rząd Indii. Turyści niebędący obywatelami Indii muszą okazać ważny paszport i wizę.
Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.
{title}
{tag} {traking}- {basetext} {base-taxes}
- {baseprice}
- {totaltext} {total-taxes}
- {totalprice}












































































