Villa Zanic
Kategorie pokojów i ceny
Mapa
W czasie pobytu w obiekcie takim jak Villa Zanic w mieście Podstrana zamieszkasz na plaży, 15 minut samochodem od atrakcji takich jak Port w Splicie i Pałac Dioklecjana. Hotel (przy plaży) znajduje się 11 km od atrakcji takiej jak Park Split Riva i 14,9 km od miejsca takiego jak Przystań w Splicie.
Wyposażenie hotelu
Do pokoju przylega taras, z którego roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i pomoc w organizacji biletów/wycieczek.
Wyposażenie hotelu
- Całkowita liczba pokoi –10
- Liczba pięter –2
- Liczba budynków/wież –1
- Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
- Dostępne śniadanie (za dopłatą)
- Pralnia
- Recepcja (czynna w określonych godzinach)
- Ekspresowe wymeldowanie
- Hotel dla niepalących
- Ekspresowe zameldowanie
- Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
- Bezpłatny Wi-Fi
- Przechowalnia bagażu
- Parasole plażowe
- Leżaki plażowe
- Taras
Wyposażenie pokoju
- Klimatyzacja
- Lodówka
- Ekspres do kawy/herbaty
- Codzienne sprzątanie
- Prywatna łazienka
- Suszarka
- Balkon
- Żelazko/deska do prasowania (na życzenie)
- Wanna połączona z prysznicem
- Telewizja satelitarna
- Telewizor płaskoekranowy
- Bezpłatny Wi-Fi
- Indywidualne umeblowanie każdego pokoju
- Indywidualny wystrój każdego pokoju
- Sprzątanie w wybrane dni
- Ręczniki zapewnione
- Pościel zapewniona
- Mydło
- Papier toaletowy
Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu
Villa Zanic
- Zasady działalności hotelu
- Check-In: 14 - 23
- Check-Out: 10
- Minimalny wiek wymagany do zameldowania się: 18
- Rodzaje płatności
- Gotówka
- Karty debetowe nie są akceptowane
- Inne
- Wymagany depozyt w gotówce
- Opis
- Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
- Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia oficjalnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz wpłacenia kaucji gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
- Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
- Goście, którzy chcą zamówić miejsce parkingowe na terenie obiektu, muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu
- W tym obiekcie płatności przyjmowane są gotówką
- Zabezpieczenia w obiekcie: gaśnica i apteczka pierwszej pomocy
- W tym obiekcie znajdują się przestrzenie zewnętrzne, takie jak balkony, patio i tarasy, które mogą być nieodpowiednie dla dzieci. Jeśli masz wątpliwości, zalecamy skontaktowanie się z obiektem przed przyjazdem, aby potwierdzić, czy zakwaterowanie w odpowiednim pokoju jest dostępne.
- Dostępne bezkontaktowe zameldowanie i bezkontaktowe wymeldowanie.
- Opłata za śniadanie kontynentalne: ok. 10 EUR za osobę
- Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 60 EUR za pojazd (w jedną stronę, maksymalna liczba miejsc: 3)
W czasie pobytu w obiekcie takim jak Villa Zanic w mieście Podstrana zamieszkasz na plaży, 15 minut samochodem od atrakcji takich jak Port w Splicie i Pałac Dioklecjana. Hotel (przy plaży) znajduje się 11 km od atrakcji takiej jak Park Split Riva i 14,9 km od miejsca takiego jak Przystań w Splicie.
Poczuj się jak w domu w 10 oryginalnie udekorowane pokojach, których wyposażenie to lodówka i telewizor płaskoekranowy. Do pokoju przylega balkon. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja satelitarna — rozrywkę. Udogodnienia obejmują zestawy do parzenia kawy i herbaty i sprzątanie codziennie oraz żelazka i deski do prasowania na życzenie.
Do pokoju przylega taras, z którego roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i pomoc w organizacji biletów/wycieczek.
Śniadanie kontynentalne jest podawane codziennie od 8 do 10 za opłatą.
Udogodnienia biznesowe to ekspresowe zameldowanie, ekspresowe wymeldowanie oraz przechowalnia bagażu. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę).
Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście powinni skontaktować się z obiektem przed podróżą i podać szczegółowe dane dotyczące przyjazdu, używając informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji. Recepcja czynna jest codziennie od 8 do 22. W celu uzgodnienia szczegółów zameldowania prosimy o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe obiektu znajdują sie na potwierdzeniu rezerwacji.Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie 22, prosimy o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania. Recepcja nie jest czynna przez cały czas.
Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.
Więcej popularnych hoteli w Podstrana
{title}
{tag} {traking}- {basetext} {base-taxes}
- {baseprice}
- {totaltext} {total-taxes}
- {totalprice}


















































