general_help_center_title

general_help_center_description

9Hotel Mercy

Rua da Misericordia, 76, Misericórdia
Opinia naszych klientów
bardzo dobry
Opinia naszych klientów
  • Sprawdź dostępność i ceny

Mapa

W czasie pobytu w obiekcie takim jak 9Hotel Mercy zamieszkasz w samym sercu miasta Lizbona, 10 minut od atrakcji takich jak Plac Rossio i Avenida da Liberdade. Hotel (w stylu butikowym) znajduje się 0,6 km od atrakcji takiej jak Winda Santa Justa i 0,9 km od miejsca takiego jak Plac Praça do Comércio.

Wyposażenie hotelu

Do pokoju przylega taras, z którego roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i obsługa portierska.

Wyposażenie hotelu

  • Winda
  • Usługi concierge
  • Całkowita liczba pokoi –47
  • Liczba pięter –7
  • Liczba budynków/wież –1
  • Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
  • Kawa/herbata w ogólnodostępnych częściach
  • Dostępne śniadanie (za dopłatą)
  • Pralnia
  • Biblioteka
  • Sejf w recepcji
  • Personel wielojęzyczny
  • Bezpłatne gazety w holu
  • Recepcja całodobowa
  • Centrum biznesowe
  • Pranie/pranie chemiczne
  • Sale konferencyjne
  • Wyznaczone miejsca dla palących
  • Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Rok budowy —2012
  • Liczba barów/salonów –1
  • Przechowalnia bagażu
  • Konieczna jest rezerwacja miejsca na parkingu poza terenem
  • Taras
  • Sala bankietowa
  • Odległość od obiektu (w stopach)164
  • Odległość od obiektu (w metrach)50
  • Dostęp dla wózków inwalidzkich (ograniczony)
  • Stanowisko recepcji przystosowane dla wózków inwalidzkich
  • Salon przystosowany dla wózków inwalidzkich

Wyposażenie pokoju

  • Klimatyzacja
  • Obsługa pokojowa (w określonych godzinach)
  • Telewizja
  • Dostęp dla wózków inwalidzkich
  • Bezpłatna prasa
  • Minibarek
  • Codzienne sprzątanie
  • Telefon
  • Prywatna łazienka
  • Bezpłatne przybory toaletowe
  • Suszarka
  • Sejf w pokoju
  • Kawiarka
  • Biurko
  • Pościel premium
  • Pokoje dźwiękoszczelne
  • Żelazko/deska do prasowania (na życzenie)
  • Bezpłatna woda butelkowana
  • Telewizja cyfrowa
  • Telewizor płaskoekranowy
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Stacja dokująca do iPoda
  • Deszczownica
  • Wanna lub prysznic
  • Czajnik elektryczny
  • Ręczniki zapewnione
  • Pościel zapewniona
  • Mydło
  • Szampon
  • Papier toaletowy
  • Mapy okolicy
  • Podwyższone deski sedesowe
  • Nisko zawieszone blaty/umywalki
  • Poręcz w pobliżu toalety
  • Linka alarmowa w łazience

Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu

9Hotel Mercy

Rua da Misericordia, 76, Misericórdia, Lizbona, Lizbona (dystrykt), Portugalia
  • Zasady działalności hotelu
  • Check-In: 15 - północ
  • Check-Out: południe
  • Minimalny wiek wymagany do zameldowania się: 18
  • Zwierzęta
  • Zwierzęta akceptowane
  • Maksymalna waga zwierzęcia w kilogramach:: 7
  • Maksymalna waga zwierzęcia w funtach:: 15
  • Jedyne akceptowane zwierzęta to koty i psy
  • Maksymalna dozwolona liczba zwierząt w pokoju: 1
  • Akceptowane są tylko zwierzęta towarzyszące
  • Zwierzęta towarzyszące nie podlegają opłatom ani ograniczeniom
  • Rodzaje płatności
  • American Express
  • Diners Club
  • JCB International
  • Mastercard
  • Visa
  • Gotówka
  • Karty debetowe nie są akceptowane
  • Inne
  • Nie są dostępne łóżeczka dziecięce
  • Opis
  • W czasie pobytu w obiekcie takim jak 9Hotel Mercy zamieszkasz w samym sercu miasta Lizbona, 10 minut od atrakcji takich jak Plac Rossio i Avenida da Liberdade. Hotel (w stylu butikowym) znajduje się 0,6 km od atrakcji takiej jak Winda Santa Justa i 0,9 km od miejsca takiego jak Plac Praça do Comércio.

    Poczuj się jak w domu w 47 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to stacja dokująca do iPoda i telewizor płaskoekranowy. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja cyfrowa — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: wanny lub prysznice, prysznic z deszczownicą i bezpłatne przybory toaletowe. Udogodnienia obejmują telefon oraz sejfy i bezpłatne czasopisma.

    Do pokoju przylega taras, z którego roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i obsługa portierska.

    W obiekcie takim jak hotel do dyspozycji gości jest obsługa pokojowa (w określonych godzinach). Zrelaksuj się po całym dniu w barze/salonie klubowym. Śniadanie w formie bufetu jest podawane codziennie od 7:30 do 10:30 za opłatą.

    Udogodnienia biznesowe to centrum biznesowe, bezpłatne czasopisma w holu oraz usługi pralni chemicznej. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę).

    • Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
    • Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia oficjalnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową na pokrycie kosztów dodatkowych
    • Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
    • Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej użytej przy zameldowaniu do opłacenia kosztów dodatkowych muszą być identyczne z głównym imieniem i nazwiskiem, na które dokonano rezerwacji pokoju
    • W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi i gotówką
    • Obiekt zastrzega sobie prawo do wstępnej autoryzacji karty kredytowej gościa przed przyjazdem.
    • W tym obiekcie znajdują się przestrzenie zewnętrzne, takie jak balkony, patio i tarasy, które mogą być nieodpowiednie dla dzieci. Jeśli masz wątpliwości, zalecamy skontaktowanie się z obiektem przed przyjazdem, aby potwierdzić, czy zakwaterowanie w odpowiednim pokoju jest dostępne.

    Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie północ, prosimy o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie przyjazdu. Podczas zameldowania właściciel karty kredytowej, której użyto do rezerwacji, musi przedstawić kartę oraz pasujący dokument tożsamości ze zdjęciem. Inne ustalenia należy uzgodnić z obiektem przed przyjazdem.

    • Opłat za pokój nie pobiera się od dziecka do 2 lat lat, jeśli przebywa w tym samym pokoju z rodzicami lub opiekunami i korzysta ze znajdujących się w nim łóżek.
    • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.
    • Goście mogą ustalić warunki pobytu ze zwierzęciem towarzyszącym, kontaktując się w tej sprawie bezpośrednio z obiektem za pomocą informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji (obowiązuje dopłata - informacje znaleźć można w części dotyczącej opłat).
    • Dostępne bezkontaktowe wymeldowanie.
    • W tym obiekcie mile widziani są wszyscy podróżni, bez względu na orientację seksualną i tożsamość płciową (obiekt przyjazny dla osób LGBTQ+).

    W obiekcie należy dokonać następujących opłat. Opłaty mogą obejmować obowiązujące podatki:

    • Depozyt: 200 EUR za kwaterę, za pobyt
    • Podatek miejski: 4.00 EUR za osobę, za noc, do 7 nocy. Podatek ten nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 13 roku życia.

    Wszystkie opłaty podane przez obiekt zostały uwzględnione.

    • Opłata za śniadanie w formie bufetu: ok. 15 EUR za osobę dorosłą i 7.5 EUR za dziecko
    • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 40 EUR za pojazd (w jedną stronę, maksymalna liczba miejsc: 4)
    • Opłata za transport na/z lotniska za dziecko: 40 EUR (w jedną stronę), (do 17 lat lat).
    • Opłata za parkowanie w okolicy: 30 EUR za dzień (164 stóp od obiektu)
    • Opłata za zwierzęta domowe: 20 EUR za zwierzę, za noc
    • Zwierzęta asystujące nie podlegają opłatom

    Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

10 innych osób właśnie ogląda ten hotel.
Ten hotel został 11 razy zarezerwowany w ciągu ostatnich trzech dni.
{info}
Zbyt długi brak aktywności. Oferty mogły stać się w międzyczasie przestarzałe. Proszę ponownie załadować oferty, klikając tutaj

Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.

Zarejestruj się
Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.
Zarejestruj się

Certyfikowane przetwarzanie płatności

Nasze standardy bezpieczeństwa dotyczące przetwarzania płatności odpowiadają najwyższym wymogom. Ten znak jakości potwierdza, że płatność dokonywana tutaj kartą kredytową jest bezpieczna.

Wielojęzyczna obsługa klienta

Nasi wielojęzyczni specjaliści ds. podróży zajmą się Twoimi rezerwacjami. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów przez całą dobę.

Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji

Państwa rezerwacja jest natychmiast potwierdzona. Dokumenty podróży można wygodnie wydrukować po dokonaniu rezerwacji.