The Dilly
Kategorie pokojów i ceny
Mapa
W czasie pobytu w obiekcie takim jak The Dilly znajdziesz się w samym centrum miasta Londyn i bardzo blisko takich atrakcji jak Piccadilly Circus i Piccadilly. Hotel (w stylu luksusowym) znajduje się 0,6 km od atrakcji takiej jak Leicester Square i 0,7 km od miejsca takiego jak Trafalgar Square.
Wyposażenie hotelu
Udogodnienia rekreacyjne to siłownia. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i obsługa portierska.
Wyposażenie hotelu
- Winda
- Siłownia
- Bankomat
- Usługi concierge
- Całkowita liczba pokoi –283
- Liczba pięter –6
- Sale konferencyjne
- Dostępne śniadanie (za dopłatą)
- Pralnia
- Klub rekreacyjny
- Sejf w recepcji
- Personel wielojęzyczny
- Recepcja całodobowa
- Centrum biznesowe
- Bagażowy/goniec hotelowy
- Pranie/pranie chemiczne
- Hotel dla niepalących
- Ekspresowe zameldowanie
- Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
- Bezpłatny Wi-Fi
- Dojazd przystosowany dla wózków inwalidzkich
- Dostępne urządzenia wspomagające słuch
- Alfabet Braille’a lub wypukłe oznakowanie
- Rok budowy —1909
- Liczba restauracji –1
- Rozmiar sal konferencyjnych w stopach —8181
- Rozmiar sal konferencyjnych w metrach: 760
- Liczba sal konferencyjnych: 6
- Liczba barów/salonów –1
- Przechowalnia bagażu
- Sala balowa
- Sala bankietowa
- Dostęp dla wózków inwalidzkich (ograniczony)
- Publiczna toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich
- Stanowisko conocierge przystosowane dla wózków inwalidzkich
- Dojazd do windy przystosowany dla wózków inwalidzkich
- Stanowisko recepcji przystosowane dla wózków inwalidzkich
- Centrum fitness przystosowane dla wózków inwalidzkich
- Sale konferencyjne / centrum biznesowe przystosowane dla wózków inwalidzkich
- Restauracja w obiekcie przystosowana dla wózków inwalidzkich
- Salon przystosowany dla wózków inwalidzkich
- Alarm wizualny w korytarzach
Wyposażenie pokoju
- Telewizja
- Minibarek
- Ekspres do kawy/herbaty
- Codzienne sprzątanie
- Dostępna pościel hipoalergiczna
- Telefon
- Prywatna łazienka
- Szlafroki
- Suszarka
- Żelazko/deska do prasowania
- Sejf w pokoju
- Obsługa pokojowa (całodobowa)
- Biurko
- Regulacja klimatyzacji w pokoju (klimatyzacja)
- Pantofle
- Wanna połączona z prysznicem
- Telewizja satelitarna
- Telewizor płaskoekranowy
- Bezpłatny Wi-Fi
- Dostępne pokoje przechodnie/sąsiadujące
- Bezpłatne łóżeczka dziecięce
- Łóżka składane i łóżka dodatkowe (za dopłatą)
- Czajnik elektryczny
- Ręczniki zapewnione
- Pościel zapewniona
- Sprzątanie na życzenie
- Miejsce przyjazne pracy na laptopie
- Programy telewizyjne z napisami dla niesłyszących
- Poręcz w pobliżu toalety
- Poręcz w wannie
- Klamki typu dźwignia
Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu
The Dilly
- Zasady działalności hotelu
- Check-In: 15 - 3
- Check-Out: południe
- Zwierzęta
- Zwierzęta akceptowane
- Akceptowane są tylko zwierzęta towarzyszące
- Zwierzęta towarzyszące nie podlegają opłatom ani ograniczeniom
- Rodzaje płatności
- American Express
- Diners Club
- JCB International
- Mastercard
- Visa
- Hotel nie akceptuje płatności gotówką
- Karty debetowe
- Opis
- Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
- Przy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
- Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
- W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi i kartami debetowymi; gotówka nie jest akceptowana
- Obiekt zastrzega sobie prawo do wstępnej autoryzacji karty kredytowej gościa przed przyjazdem.
- Zabezpieczenia w obiekcie: czujnik tlenku węgla, gaśnica, czujnik dymu, system ochrony bezpieczeństwa, apteczka pierwszej pomocy i kraty na oknach
- Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu, lista zasad jest dostępna w obiekcie
- Ten hotel zakłada na karcie autoryzację na równowartość pełnej należności za pobyt i kaucji zawsze, gdy pobyt ma zostać opłacony na miejscu, a nie od razu w momencie rezerwacji.
- W zależności od dostępności istnieje możliwość rezerwacji pokoi połączonych/sąsiadujących. Pokoje połączone/sąsiadujące można zarezerwować, kontaktując się bezpośrednio z obiektem, używając numeru umieszczonego na potwierdzeniu rezerwacji.
- Goście mogą ustalić warunki pobytu ze zwierzęciem towarzyszącym, kontaktując się w tej sprawie bezpośrednio z obiektem za pomocą informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji (obowiązuje dopłata - informacje znaleźć można w części dotyczącej opłat).
- Dostępne bezkontaktowe zameldowanie i bezkontaktowe wymeldowanie.
- Opłata za śniadanie pełne: ok. 28 GBP za osobę dorosłą i 14 GBP za dziecko
- Opłata za parkowanie w okolicy: 30 GBP za dzień
- Kaucja za zwierzęta domowe: 100 GBP za pobyt
- Opłata za zwierzęta domowe: 35 GBP za zwierzę, za pobyt
- Zwierzęta asystujące nie podlegają opłatom
- Opłata za łóżko-dostawkę: 100.0 GBP za dzień
W czasie pobytu w obiekcie takim jak The Dilly znajdziesz się w samym centrum miasta Londyn i bardzo blisko takich atrakcji jak Piccadilly Circus i Piccadilly. Hotel (w stylu luksusowym) znajduje się 0,6 km od atrakcji takiej jak Leicester Square i 0,7 km od miejsca takiego jak Trafalgar Square.
Poczuj się jak w domu w 283 pokojach, których wyposażenie to minibar i telewizor płaskoekranowy. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja satelitarna — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: wanna połączona z prysznicem, suszarki do włosów i szlafroki. Udogodnienia obejmują telefon oraz sejfy i biurka.
Udogodnienia rekreacyjne to siłownia. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i obsługa portierska.
Twój apetyt zaspokoi restauracja The Terrace On Piccadilly, restauracja, w której znajduje się doskonale zaopatrzony bar/salon klubowy. Możesz też zostać w pokoju i skorzystać z całodobowej obsługi pokojowej. Śniadania pełne są podawane w dni powszednie od 7 do 10:30, a w weekendy od 7:30 do 11 za opłatą.
Udogodnienia biznesowe to centrum biznesowe, ekspresowe zameldowanie oraz usługi pralni chemicznej. Jeżeli planujesz spotkanie w mieście Londyn, hotel oferuje pomieszczenia konferencyjne oraz 6 sale konferencyjne o łącznej powierzchni 760 m kw. (8181 stopy kwadratowe).
Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie przyjazdu. W przypadku pytań należy skontaktować się z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.
Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.
Więcej popularnych hoteli w Londyn
{title}
{tag} {traking}- {basetext} {base-taxes}
- {baseprice}
- {totaltext} {total-taxes}
- {totalprice}