general_help_center_title

general_help_center_description

Beach Hotel Split

Grljevacka ulica 28, Podstrana
Opinia naszych klientów
bardzo dobry
Opinia naszych klientów
  • Sprawdź dostępność i ceny

Mapa

Położony w mieście Podstrana, Beach Hotel Split znajduje się nad morzem, 15 minut samochodem od atrakcji takich jak Pałac Dioklecjana i Park Split Riva. Hotel (przy plaży) znajduje się 8 km od atrakcji takiej jak Plaża Žnjan i 9,8 km od miejsca takiego jak Plaża Bačvice.

Wyposażenie hotelu

Do pokoju przylegają taras i ogród, z których roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu. Ten hotel oferuje również udogodnienia takie jak pomoc w organizacji biletów/wycieczek i grill.

Wyposażenie hotelu

  • Bankomat
  • Całkowita liczba pokoi –10
  • Liczba pięter –2
  • Liczba budynków/wież –1
  • Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
  • Grill
  • Pralnia
  • Ogród
  • Sejf w recepcji
  • Recepcja (czynna w określonych godzinach)
  • Pranie/pranie chemiczne
  • Sale konferencyjne
  • Hotel dla niepalących
  • Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Parking przystosowany dla wózków inwalidzkich
  • Rok budowy —2010
  • Transport do terminalu promowego (za dopłatą)
  • Parking (liczba miejsc ograniczona)
  • Bezpłatne parkowanie samodzielne
  • Przechowalnia bagażu
  • Odbiór ze stacji kolejowej (za dopłatą)
  • Taras
  • Parking odkryty

Wyposażenie pokoju

  • Klimatyzacja
  • Telewizja
  • Minibarek
  • Codzienne sprzątanie
  • Dostępna pościel hipoalergiczna
  • Telefon
  • Prywatna łazienka
  • Szlafroki
  • Bezpłatne przybory toaletowe
  • Suszarka
  • Sejf w pokoju
  • Wanna z hydromasażem
  • Balkon
  • Biurko
  • Pościel premium
  • Rozkładana sofa
  • Obsługa pokojowa
  • Pokoje dźwiękoszczelne
  • Rolety/zasłony światłoszczelne
  • Telewizja satelitarna
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Bezpłatne przewodowe połączenie internetowe
  • Telewizor LCD
  • Wanna lub prysznic
  • Głowica prysznicowa do hydromasażu
  • Łóżeczka dziecięce (płatne)
  • Ręczniki zapewnione
  • Pościel zapewniona

Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu

Beach Hotel Split

Grljevacka ulica 28, Podstrana, Żupania splicko-dalmatyńska, Chorwacja
  • Zasady działalności hotelu
  • Check-In: 14 - 21
  • Check-Out: 11
  • Zwierzęta
  • Zwierzęta nie są akceptowane
  • Rodzaje płatności
  • American Express
  • Diners Club
  • Mastercard
  • Visa
  • Karty debetowe nie są akceptowane
  • Inne
  • Brak wind
  • Wymagany depozyt w gotówce
  • Wyciszone pokoje nie są gwarantowane
  • Numer Rejestracji Obiektu-: HR49622249716
  • Opis
  • Położony w mieście Podstrana, Beach Hotel Split znajduje się nad morzem, 15 minut samochodem od atrakcji takich jak Pałac Dioklecjana i Park Split Riva. Hotel (przy plaży) znajduje się 8 km od atrakcji takiej jak Plaża Žnjan i 9,8 km od miejsca takiego jak Plaża Bačvice.

    Poczuj się jak w domu w 10 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to minibar i telewizor LCD. Do pokoju przylega balkon. Bezpłatny przewodowy i bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja satelitarna — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: wanny z hydromasażem i bezpłatne przybory toaletowe.

    Do pokoju przylegają taras i ogród, z których roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu. Ten hotel oferuje również udogodnienia takie jak pomoc w organizacji biletów/wycieczek i grill.

    Hotel: znajduje się tutaj restauracja San Antonio, gdzie serwowane są pyszne obiad i kolacja. Możesz też zostać w pokoju i skorzystać z obsługi pokojowej.

    Udogodnienia biznesowe to usługi pralni chemicznej, przechowalnia bagażu oraz pralnia. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę) i transport do przystani promowej i z przystani.

    • Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
    • Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia oficjalnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz wpłacenia kaucji gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
    • Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
    • Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej użytej przy zameldowaniu do opłacenia kosztów dodatkowych muszą być identyczne z głównym imieniem i nazwiskiem, na które dokonano rezerwacji pokoju
    • Goście, którzy chcą zamówić łóżeczka dziecięce i łóżka dostawiane lub składane, muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu
    • W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi
    • Obiekt nie gwarantuje dostępności wyciszonych pokoi
    • W tym obiekcie znajdują się przestrzenie zewnętrzne, takie jak balkony, patio i tarasy, które mogą być nieodpowiednie dla dzieci. Jeśli masz wątpliwości, zalecamy skontaktowanie się z obiektem przed przyjazdem, aby potwierdzić, czy zakwaterowanie w odpowiednim pokoju jest dostępne.
    • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu, lista zasad jest dostępna w obiekcie

    Dostępny jest transport z terminalu promowego, lotniska oraz dworca kolejowego (może obowiązywać opłata). Aby zorganizować transport, goście powinni skontaktować się z obiektem 24 godziny przed przybyciem i podać szczegółowe dane dotyczące podróży, używając informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji. Recepcja czynna jest codziennie od 8 do 21. Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 24 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie 8, prosimy o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania. Recepcja nie jest czynna przez cały czas.

    • Opłat za pokój nie pobiera się od dziecka do 2 lat lat, jeśli przebywa w tym samym pokoju z rodzicami lub opiekunami i korzysta ze znajdujących się w nim łóżek.

    W obiekcie należy dokonać następujących opłat. Opłaty mogą obejmować obowiązujące podatki:

    • Narzucony przez miasto podatek miejski zostanie pobrany w obiekcie. Kwota podatku zależy od sezonu i może nie obowiązywać przez cały rok. Mogą obowiązywać zwolnienia z podatku. W przypadku dalszych pytań należy skontaktować się z obiektem, korzystając z danych zawartych w potwierdzeniu rezerwacji.
    • Podatek miejski: 1.50 EUR za osobę, za noc, podbierany od 1 października do 31 marca od dorosłych; 0.75 EUR za noc od gości w wieku 12-17 lat. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 12 lat.
    • Podatek miejski: 2.00 EUR za osobę, za noc, podbierany od 1 kwietnia do 30 września od dorosłych; 1.00 EUR za noc od gości w wieku 12-17 lat. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 12 lat.

    Wszystkie opłaty podane przez obiekt zostały uwzględnione.

    • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 50 EUR za pojazd (w jedną stronę, maksymalna liczba miejsc: 4)
    • Opłata za późniejsze zameldowanie: 80 EUR za zameldowanie od 9 do 11
    • Łóżeczko dziecięce (kołyska): 10 EUR za dzień
    • Opłata za łóżko-dostawkę: 200.0 EUR za pobyt
    • Płatności kartą kredytową podlegają dodatkowej opłacie w wysokości 2 procent.

    Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

6 innych osób właśnie ogląda ten hotel.
Ten hotel został 12 razy zarezerwowany w ciągu ostatnich trzech dni.
{info}
Zbyt długi brak aktywności. Oferty mogły stać się w międzyczasie przestarzałe. Proszę ponownie załadować oferty, klikając tutaj

Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.

Zarejestruj się
Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.
Zarejestruj się

Certyfikowane przetwarzanie płatności

Nasze standardy bezpieczeństwa dotyczące przetwarzania płatności odpowiadają najwyższym wymogom. Ten znak jakości potwierdza, że płatność dokonywana tutaj kartą kredytową jest bezpieczna.

Wielojęzyczna obsługa klienta

Nasi wielojęzyczni specjaliści ds. podróży zajmą się Twoimi rezerwacjami. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów przez całą dobę.

Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji

Państwa rezerwacja jest natychmiast potwierdzona. Dokumenty podróży można wygodnie wydrukować po dokonaniu rezerwacji.