Beach Hotel Split
Kategorie pokojów i ceny
Mapa
Położony w mieście Podstrana, Beach Hotel Split znajduje się nad morzem, 15 minut samochodem od atrakcji takich jak Pałac Dioklecjana i Park Split Riva. Hotel (przy plaży) znajduje się 8 km od atrakcji takiej jak Plaża Žnjan i 9,8 km od miejsca takiego jak Plaża Bačvice.
Wyposażenie hotelu
Do pokoju przylegają taras i ogród, z których roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu. Ten hotel oferuje również udogodnienia takie jak pomoc w organizacji biletów/wycieczek i grill.
Wyposażenie hotelu
- Bankomat
- Całkowita liczba pokoi –10
- Liczba pięter –2
- Liczba budynków/wież –1
- Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
- Grill
- Pralnia
- Ogród
- Sejf w recepcji
- Recepcja (czynna w określonych godzinach)
- Pranie/pranie chemiczne
- Sale konferencyjne
- Hotel dla niepalących
- Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
- Bezpłatny Wi-Fi
- Parking przystosowany dla wózków inwalidzkich
- Rok budowy —2010
- Transport do terminalu promowego (za dopłatą)
- Parking (liczba miejsc ograniczona)
- Bezpłatne parkowanie samodzielne
- Przechowalnia bagażu
- Odbiór ze stacji kolejowej (za dopłatą)
- Taras
- Parking odkryty
Wyposażenie pokoju
- Klimatyzacja
- Telewizja
- Minibarek
- Codzienne sprzątanie
- Dostępna pościel hipoalergiczna
- Telefon
- Prywatna łazienka
- Szlafroki
- Bezpłatne przybory toaletowe
- Suszarka
- Sejf w pokoju
- Wanna z hydromasażem
- Balkon
- Biurko
- Pościel premium
- Rozkładana sofa
- Obsługa pokojowa
- Pokoje dźwiękoszczelne
- Rolety/zasłony światłoszczelne
- Telewizja satelitarna
- Bezpłatny Wi-Fi
- Bezpłatne przewodowe połączenie internetowe
- Telewizor LCD
- Wanna lub prysznic
- Głowica prysznicowa do hydromasażu
- Łóżeczka dziecięce (płatne)
- Ręczniki zapewnione
- Pościel zapewniona
Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu
Beach Hotel Split
- Zasady działalności hotelu
- Check-In: 14 - 21
- Check-Out: 11
- Zwierzęta
- Zwierzęta nie są akceptowane
- Rodzaje płatności
- American Express
- Diners Club
- Mastercard
- Visa
- Karty debetowe nie są akceptowane
- Inne
- Brak wind
- Wymagany depozyt w gotówce
- Wyciszone pokoje nie są gwarantowane
- Numer Rejestracji Obiektu-: HR49622249716
- Opis
- Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
- Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia oficjalnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz wpłacenia kaucji gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
- Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
- Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej użytej przy zameldowaniu do opłacenia kosztów dodatkowych muszą być identyczne z głównym imieniem i nazwiskiem, na które dokonano rezerwacji pokoju
- Goście, którzy chcą zamówić łóżeczka dziecięce i łóżka dostawiane lub składane, muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu
- W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi
- Obiekt nie gwarantuje dostępności wyciszonych pokoi
- W tym obiekcie znajdują się przestrzenie zewnętrzne, takie jak balkony, patio i tarasy, które mogą być nieodpowiednie dla dzieci. Jeśli masz wątpliwości, zalecamy skontaktowanie się z obiektem przed przyjazdem, aby potwierdzić, czy zakwaterowanie w odpowiednim pokoju jest dostępne.
- Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu, lista zasad jest dostępna w obiekcie
- Opłat za pokój nie pobiera się od dziecka do 2 lat lat, jeśli przebywa w tym samym pokoju z rodzicami lub opiekunami i korzysta ze znajdujących się w nim łóżek.
- Narzucony przez miasto podatek miejski zostanie pobrany w obiekcie. Kwota podatku zależy od sezonu i może nie obowiązywać przez cały rok. Mogą obowiązywać zwolnienia z podatku. W przypadku dalszych pytań należy skontaktować się z obiektem, korzystając z danych zawartych w potwierdzeniu rezerwacji.
- Podatek miejski: 1.50 EUR za osobę, za noc, podbierany od 1 października do 31 marca od dorosłych; 0.75 EUR za noc od gości w wieku 12-17 lat. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 12 lat.
- Podatek miejski: 2.00 EUR za osobę, za noc, podbierany od 1 kwietnia do 30 września od dorosłych; 1.00 EUR za noc od gości w wieku 12-17 lat. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 12 lat.
- Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 50 EUR za pojazd (w jedną stronę, maksymalna liczba miejsc: 4)
- Opłata za późniejsze zameldowanie: 80 EUR za zameldowanie od 9 do 11
- Łóżeczko dziecięce (kołyska): 10 EUR za dzień
- Opłata za łóżko-dostawkę: 200.0 EUR za pobyt
- Płatności kartą kredytową podlegają dodatkowej opłacie w wysokości 2 procent.
Położony w mieście Podstrana, Beach Hotel Split znajduje się nad morzem, 15 minut samochodem od atrakcji takich jak Pałac Dioklecjana i Park Split Riva. Hotel (przy plaży) znajduje się 8 km od atrakcji takiej jak Plaża Žnjan i 9,8 km od miejsca takiego jak Plaża Bačvice.
Poczuj się jak w domu w 10 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to minibar i telewizor LCD. Do pokoju przylega balkon. Bezpłatny przewodowy i bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja satelitarna — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: wanny z hydromasażem i bezpłatne przybory toaletowe.
Do pokoju przylegają taras i ogród, z których roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu. Ten hotel oferuje również udogodnienia takie jak pomoc w organizacji biletów/wycieczek i grill.
Hotel: znajduje się tutaj restauracja San Antonio, gdzie serwowane są pyszne obiad i kolacja. Możesz też zostać w pokoju i skorzystać z obsługi pokojowej.
Udogodnienia biznesowe to usługi pralni chemicznej, przechowalnia bagażu oraz pralnia. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę) i transport do przystani promowej i z przystani.
Dostępny jest transport z terminalu promowego, lotniska oraz dworca kolejowego (może obowiązywać opłata). Aby zorganizować transport, goście powinni skontaktować się z obiektem 24 godziny przed przybyciem i podać szczegółowe dane dotyczące podróży, używając informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji. Recepcja czynna jest codziennie od 8 do 21. Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 24 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie 8, prosimy o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania. Recepcja nie jest czynna przez cały czas.
W obiekcie należy dokonać następujących opłat. Opłaty mogą obejmować obowiązujące podatki:
Wszystkie opłaty podane przez obiekt zostały uwzględnione.
Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.
Więcej popularnych hoteli w Podstrana
{title}
{tag} {traking}- {basetext} {base-taxes}
- {baseprice}
- {totaltext} {total-taxes}
- {totalprice}









































