general_help_center_title

general_help_center_description

Royal San Marco Hotel

San Marco Calle dei Fabbri, Wenecja
Opinia naszych klientów
bardzo dobry
Opinia naszych klientów
  • Sprawdź dostępność i ceny

Mapa

W czasie pobytu w obiekcie takim jak Royal San Marco Hotel znajdziesz się w samym centrum miasta Wenecja i bardzo blisko takich atrakcji jak Plac św. Marka i Bazylika św. Marka. Hotel znajduje się 0,5 km od atrakcji takiej jak Most Rialto i 0,3 km od miejsca takiego jak Pałac Dożów.

Wyposażenie hotelu

Dostępne udogodnienia to bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska oraz sala bankietowa.

Wyposażenie hotelu

  • Winda
  • Usługi concierge
  • Całkowita liczba pokoi –50
  • Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
  • Dostępne śniadanie (za dopłatą)
  • Sejf w recepcji
  • Personel wielojęzyczny
  • Recepcja całodobowa
  • Bagażowy/goniec hotelowy
  • Ekspresowe wymeldowanie
  • Pranie/pranie chemiczne
  • Hotel dla niepalących
  • Ekspresowe zameldowanie
  • Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Liczba restauracji –1
  • Bar przekąskowy/delikatesy
  • Liczba barów/salonów –1
  • Liczba kawiarni –1
  • Przechowalnia bagażu
  • Sala bankietowa

Wyposażenie pokoju

  • Klimatyzacja
  • Telewizja
  • Dostęp dla wózków inwalidzkich
  • Minibarek
  • Codzienne sprzątanie
  • Prywatna łazienka
  • Bezpłatne przybory toaletowe
  • Sejf w pokoju
  • Biurko
  • Obsługa pokojowa
  • Pokoje dźwiękoszczelne
  • Bidet
  • Tylko wanna
  • Telewizja kablowa
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Ręczniki zapewnione
  • Pościel zapewniona

Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu

Royal San Marco Hotel

San Marco Calle dei Fabbri, Wenecja, Wenecja Euganejska, Włochy
  • Zasady działalności hotelu
  • Check-In: 15 - północ
  • Check-Out: 11
  • Minimalny wiek wymagany do zameldowania się: 18
  • Zwierzęta
  • Zwierzęta akceptowane
  • Maksymalna waga zwierzęcia w kilogramach:: 8
  • Maksymalna waga zwierzęcia w funtach:: 18
  • Jedyne akceptowane zwierzęta to koty i psy
  • Akceptowane są tylko zwierzęta towarzyszące
  • Zwierzęta towarzyszące nie podlegają opłatom ani ograniczeniom
  • Zwierzęta są akceptowane (bez dopłat)
  • Rodzaje płatności
  • American Express
  • Diners Club
  • JCB International
  • Mastercard
  • Visa
  • Gotówka
  • UnionPay
  • Karty debetowe nie są akceptowane
  • Inne
  • Numer Rejestracji Obiektu-: IT027042A1OW6Y5N74
  • Opis
  • W czasie pobytu w obiekcie takim jak Royal San Marco Hotel znajdziesz się w samym centrum miasta Wenecja i bardzo blisko takich atrakcji jak Plac św. Marka i Bazylika św. Marka. Hotel znajduje się 0,5 km od atrakcji takiej jak Most Rialto i 0,3 km od miejsca takiego jak Pałac Dożów.

    Poczuj się jak w domu w 50 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to minibar. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja kablowa — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: bezpłatne przybory toaletowe i bidety. Udogodnienia obejmują sejfy oraz sprzątanie codziennie.

    Dostępne udogodnienia to bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska oraz sala bankietowa.

    Do dyspozycji gości: restauracja i kawiarnia. W obiekcie takim jak hotel do Twojej dyspozycji pozostaje także obsługa pokojowa. Zrelaksuj się po całym dniu w barze/salonie klubowym. Za niewielką opłatą jest podawane śniadanie kontynentalne.

    Udogodnienia biznesowe to ekspresowe zameldowanie, ekspresowe wymeldowanie oraz usługi pralni chemicznej. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę).

    • Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
    • Przy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
    • Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
    • W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi i gotówką
    • Zabezpieczenia w obiekcie: gaśnica, czujnik dymu, apteczka pierwszej pomocy i kraty na oknach
    • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu, lista zasad jest dostępna w obiekcie

    Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście powinni skontaktować się z obiektem przed podróżą i podać szczegółowe dane dotyczące przyjazdu, używając informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji. W tym obiekcie nie można się zameldować po godzinach pracy recepcji. Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie przyjazdu. Goście rezerwujący pobyt w Wenecji są proszeni o zapoznanie się ze stroną www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia (#EnjoyRespectVenezia), która zawiera ważne informacje o mieście, w tym informacje dotyczące obowiązujących przepisów. W niektórych terminach w roku obowiązuje opłata w wysokości 5–10 EUR za wstęp do Wenecji. Osoby posiadające zakwaterowanie w Wenecji są zwolnione z tej opłaty. Warunkiem skorzystania z tego uprawnienia jest zamówienie z wyprzedzeniem stosownego zaświadczenia z miejsca zakwaterowania i przedstawienie go po przyjeździe wraz z dowodem tożsamości. Terminy, w których obowiązuje opłata, są podane na stronie cda.ve.it/en/, na której można też sprawdzić wysokość opłat i złożyć wniosek o zwolnienie. Goście z rezerwacją kategorii „Pokój typu Flexible (zmiana pokoju)” mogą podczas pobytu być proszeni o zmianę pokoju.

    • Wszyscy goście wraz z dziećmi muszą być obecni w momencie zameldowania i okazać dowód tożsamości ze zdjęciem lub paszport.
    • Zgodnie z krajowymi przepisami w tym obiekcie płatności gotówką nie mogą przekraczać limitu 5000 EUR. Aby uzyskać więcej informacji, należy się skontaktować z obiektem, używając informacji podanych w potwierdzeniu rezerwacji.
    • Opłat za pokój nie pobiera się od dziecka do 3 lat lat, jeśli przebywa w tym samym pokoju z rodzicami lub opiekunami i korzysta ze znajdujących się w nim łóżek.
    • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.
    • Dostępne bezkontaktowe zameldowanie i bezkontaktowe wymeldowanie.
    • W tym obiekcie mile widziani są wszyscy podróżni, bez względu na orientację seksualną i tożsamość płciową (obiekt przyjazny dla osób LGBTQ+).

    W obiekcie należy dokonać następujących opłat. Opłaty mogą obejmować obowiązujące podatki:

    • Podatek miejski jest pobierany w obiekcie. Podatek nie dotyczy mieszkańców Wenecji i dzieci poniżej 10 roku życia. Zwolnienia z podatku mogą dotyczyć również kuracjuszy i ich towarzyszy oraz osób przebywających w mieście w konkretnych celach/obowiązkach, jeżeli przedstawią w obiekcie odpowiednie dokumenty. Od 1 do 31 stycznia podatek obniżony jest o 30 procent.
    • Podatek miejski: 3.10 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 stycznia do 31 stycznia od dorosłych; 1.60 EUR za noc od gości w wieku 10-16 lat.
    • Podatek miejski: 4.50 EUR za osobę, za noc pobierany od 1 lutego do 31 grudnia od dorosłych; 2.20 EUR za noc od gości w wieku 10-16 lat.

    Wszystkie opłaty podane przez obiekt zostały uwzględnione.

    • Opłata za śniadanie kontynentalne: ok. 7.50 EUR za osobę dorosłą i 7.50 EUR za dziecko
    • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 240 EUR za pokój (w obie strony)
    • Łóżeczko dziecięce (kołyska): 15.0 EUR za dzień

    Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

5 innych osób właśnie ogląda ten hotel.
Ten hotel został 7 razy zarezerwowany w ciągu ostatnich trzech dni.
{info}
Zbyt długi brak aktywności. Oferty mogły stać się w międzyczasie przestarzałe. Proszę ponownie załadować oferty, klikając tutaj

Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.

Zarejestruj się
Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.
Zarejestruj się

Certyfikowane przetwarzanie płatności

Nasze standardy bezpieczeństwa dotyczące przetwarzania płatności odpowiadają najwyższym wymogom. Ten znak jakości potwierdza, że płatność dokonywana tutaj kartą kredytową jest bezpieczna.

Wielojęzyczna obsługa klienta

Nasi wielojęzyczni specjaliści ds. podróży zajmą się Twoimi rezerwacjami. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów przez całą dobę.

Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji

Państwa rezerwacja jest natychmiast potwierdzona. Dokumenty podróży można wygodnie wydrukować po dokonaniu rezerwacji.