En Milo
Kategorie pokojów i ceny
Mapa
W czasie pobytu w obiekcie takim jak En Milo w mieście Milos zamieszkasz na plaży, 15 minut samochodem od atrakcji takich jak Plaża w Polonii i Port w Adamas. Dom gościnny (przy plaży) znajduje się 9 km od atrakcji takiej jak Plaża Sarakiniko i 0,2 km od miejsca takiego jak Pomost w Polonii.
Wyposażenie hotelu
Usługi spa na miejscu to masaż. Dostępne są również takie udogodnienia rekreacyjne, jak sezonowy basen odkryty. Ten dom gościnny oferuje takie udogodnienia jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska i telewizor w holu.
Wyposażenie hotelu
- Bezpłatny transport z lotniska/na lotnisko
- Usługi concierge
- Całkowita liczba pokoi –10
- Liczba pięter –2
- Liczba budynków/wież –2
- Pralnia
- Kawa/herbata w ogólnodostępnych częściach
- Ogród
- Sejf w recepcji
- Usługi spa na miejscu
- Personel wielojęzyczny
- Recepcja (czynna w określonych godzinach)
- Ekspresowe wymeldowanie
- Hotel dla niepalących
- Sezonowy basen odkryty
- Parasole basenowe
- Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
- Bezpłatny Wi-Fi
- Rok budowy —2004
- Liczba restauracji –1
- Bezpłatny transport do terminala promowego
- Bezpłatne parkowanie przez obsługę
- Liczba barów/salonów –1
- Przechowalnia bagażu
- Parasole plażowe
- Leżaki basenowe
- Ręczniki plażowe
- Taras
- Prywatna restauracja/restauracja dla par
- Meble ogrodowe
Wyposażenie pokoju
- Klimatyzacja
- Obsługa pokojowa (w określonych godzinach)
- Telewizja
- Lodówka
- Codzienne sprzątanie
- Dostępna pościel hipoalergiczna
- Telefon
- Bezpłatne połączenia lokalne
- Szlafroki
- Bezpłatne przybory toaletowe
- Suszarka
- Żelazko/deska do prasowania
- Sejf w pokoju
- Aneks kuchenny
- Biurko
- Bezpłatna woda butelkowana
- Kuchenka mikrofalowa
- Możliwość masażu w pokoju
- Pantofle
- Tylko prysznic
- Telewizja cyfrowa
- Bezpłatny Wi-Fi
- Materac ortopedyczny
- Wybór poduszek
- Telewizor LCD
- Deszczownica
- Umeblowany balkon
- Ręczniki zapewnione
- Pościel zapewniona
- Toster
- Tylko z jadalną w pokoju
- Szampan
- Środki czyszczące
- Zapewniane są ekologiczne środki czystości
Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu
En Milo
- Zasady działalności hotelu
- Check-In: 15 - północ
- Check-Out: 11
- Minimalny wiek wymagany do zameldowania się: 18
- Zwierzęta
- Zwierzęta nie są akceptowane
- Akceptowane są tylko zwierzęta towarzyszące
- Zwierzęta towarzyszące nie podlegają opłatom ani ograniczeniom
- Rodzaje płatności
- Mastercard
- Visa
- Hotel nie akceptuje płatności gotówką
- Karty debetowe nie są akceptowane
- Inne
- Nie są dostępne dostawiane ani dodatkowe łóżka
- Nie są dostępne łóżeczka dziecięce
- Brak wind
- Zakaz wstępu dla dzieci
- Opis
- Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
- Przy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
- Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
- Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej użytej przy zameldowaniu do opłacenia kosztów dodatkowych muszą być identyczne z głównym imieniem i nazwiskiem, na które dokonano rezerwacji pokoju
- W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi; gotówka nie jest akceptowana
- Zabezpieczenia w obiekcie: gaśnica, czujnik dymu i apteczka pierwszej pomocy
- W tym obiekcie znajdują się przestrzenie zewnętrzne, takie jak balkony, patio i tarasy, które mogą być nieodpowiednie dla dzieci. Jeśli masz wątpliwości, zalecamy skontaktowanie się z obiektem przed przyjazdem, aby potwierdzić, czy zakwaterowanie w odpowiednim pokoju jest dostępne.
- Zgodnie z krajowymi przepisami w tym obiekcie płatności gotówką nie mogą przekraczać limitu 500 EUR. Aby uzyskać więcej informacji, należy się skontaktować z obiektem, używając informacji podanych w potwierdzeniu rezerwacji.
- Basen sezonowy będzie otwarty w okresie: maj 01 – październik 15.
- Basen jest dostępny od 9 do 21.
- Konieczna jest wstępna rezerwacja, aby skorzystać z takich udogodnień jak usługi masażu i zabiegi spa. Rezerwację przyjmuje dom gościnny i należy jej dokonać przed przyjazdem, korzystając z informacji kontaktowych podanych na potwierdzenia rezerwacji pobytu.
- Dzieci w wieku 12 lat i młodsze nie mają wstępu na teren obiektu.
- Dojazd do obiektu jest możliwy nie tylko samochodem.
- Zestawy posiłków podaje się w pokojach gości (jadłospisy i restauracje nie są dostępne).
- Dostępne bezkontaktowe wymeldowanie.
- Narzucony przez miasto podatek miejski zostanie pobrany w obiekcie. Kwota podatku zależy od sezonu i może nie obowiązywać przez cały rok. Mogą obowiązywać zwolnienia z podatku. W przypadku dalszych pytań należy skontaktować się z obiektem, korzystając z danych zawartych w potwierdzeniu rezerwacji.
- Podatek miejski: 0.50 EUR za kwaterę, za noc, od 1 listopada do 31 marca
- Podatek miejski: 2.00 EUR za kwaterę, za noc, od 1 kwietnia do 31 października
W czasie pobytu w obiekcie takim jak En Milo w mieście Milos zamieszkasz na plaży, 15 minut samochodem od atrakcji takich jak Plaża w Polonii i Port w Adamas. Dom gościnny (przy plaży) znajduje się 9 km od atrakcji takiej jak Plaża Sarakiniko i 0,2 km od miejsca takiego jak Pomost w Polonii.
Poczuj się jak w domu w 10 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to lodówka i telewizor LCD. Wyposażenie łóżek to pillowtop. Do pokoju przylega umeblowany balkon. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja cyfrowa — rozrywkę. Wyposażenie łazienki: prysznic (prysznic z deszczownicą) i bezpłatne przybory toaletowe.
Usługi spa na miejscu to masaż. Dostępne są również takie udogodnienia rekreacyjne, jak sezonowy basen odkryty. Ten dom gościnny oferuje takie udogodnienia jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska i telewizor w holu.
W obiekcie takim jak dom gościnny do dyspozycji gości są restauracja, a także obsługa pokojowa (w określonych godzinach). Zrelaksuj się po całym dniu w barze/salonie klubowym.
Udogodnienia biznesowe to ekspresowe wymeldowanie, personel wielojęzyczny oraz przechowalnia bagażu. Bezpłatne udogodnienia to transport z lotniska i na lotnisko, (całą dobę) i transport do przystani promowej i z przystani.
Dostępny jest transport z terminalu promowego oraz lotniska. Aby zorganizować transport, goście powinni skontaktować się z obiektem 72 godziny przed przybyciem i podać szczegółowe dane dotyczące podróży, używając informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji. Recepcja czynna jest codziennie od 7 do 23. Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 48 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście otrzymają 7 dni przed przyjazdem wiadomość e-mail zawierającą instrukcje dotyczące zameldowania. Recepcja nie jest czynna przez cały czas.
W obiekcie należy dokonać następujących opłat. Opłaty mogą obejmować obowiązujące podatki:
Wszystkie opłaty podane przez obiekt zostały uwzględnione.
Więcej popularnych hoteli w Apollonia
{title}
{tag} {traking}- {basetext} {base-taxes}
- {baseprice}
- {totaltext} {total-taxes}
- {totalprice}