general_help_center_title

general_help_center_description

Ca Maria Adele

Dorsoduro 111, Wenecja
Opinia naszych klientów
wspaniały
Opinia naszych klientów
  • Sprawdź dostępność i ceny

Mapa

W czasie pobytu w obiekcie takim jak Ca Maria Adele w mieście Wenecja (Dorsoduro) zamieszkasz 10 minut piechotą od atrakcji takich jak Pałac Dożów i Punta della Dogana. Affittacamere (w stylu butikowym) umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Canal Grande i Plac św. Marka.

Wyposażenie hotelu

Do pokoju przylega taras na dachu, z którego roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i obsługa portierska.

Wyposażenie hotelu

  • Usługi concierge
  • Całkowita liczba pokoi –12
  • Liczba pięter –3
  • Liczba budynków/wież –1
  • Kawa/herbata w ogólnodostępnych częściach
  • Dostępne śniadanie (za dopłatą)
  • Pralnia
  • Kawa/herbata w ogólnodostępnych częściach
  • Sejf w recepcji
  • Personel wielojęzyczny
  • Bezpłatne gazety w holu
  • Recepcja całodobowa
  • Ekspresowe wymeldowanie
  • Pranie/pranie chemiczne
  • Hotel dla niepalących
  • Ekspresowe zameldowanie
  • Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Taras na dachu
  • Liczba barów/salonów –1
  • Przechowalnia bagażu
  • Taras

Wyposażenie pokoju

  • Obsługa pokojowa (w określonych godzinach)
  • Bezpłatna prasa
  • Minibarek
  • Codzienne sprzątanie
  • Prywatna łazienka
  • Szlafroki
  • Bezpłatne przybory toaletowe
  • Suszarka
  • Sejf w pokoju
  • Biurko
  • Regulacja klimatyzacji w pokoju (klimatyzacja)
  • Osobny salon
  • Pokoje dźwiękoszczelne
  • Naczynia do gotowania, zastawa, sztućce
  • Bidet
  • Rolety/zasłony światłoszczelne
  • Kuchnia
  • Możliwość masażu w pokoju
  • Pantofle
  • Tylko prysznic
  • Osobna jadalnia
  • Zmywarka
  • Pełnowymiarowa lodówka/zamrażarka
  • Kuchenka
  • Telewizja cyfrowa
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Kołdra z pierzem
  • Indywidualne umeblowanie każdego pokoju
  • Indywidualny wystrój każdego pokoju
  • Dostępne pokoje przechodnie/sąsiadujące
  • Telewizor LED
  • Piekarnik
  • Ręczniki zapewnione
  • Pościel zapewniona
  • Miejsce przyjazne pracy na laptopie
  • Zamrażarka

Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu

Ca Maria Adele

Dorsoduro 111, Wenecja, Wenecja Euganejska, Włochy
  • Zasady działalności hotelu
  • Check-In: 14 - północ
  • Check-Out: południe
  • Zwierzęta
  • Zwierzęta akceptowane
  • Maksymalna waga zwierzęcia w kilogramach:: 5
  • Maksymalna waga zwierzęcia w funtach:: 11
  • Akceptowane są tylko zwierzęta towarzyszące
  • Zwierzęta towarzyszące nie podlegają opłatom ani ograniczeniom
  • Zwierzęta są akceptowane (bez dopłat)
  • Rodzaje płatności
  • American Express
  • Diners Club
  • Mastercard
  • Visa
  • Hotel nie akceptuje płatności gotówką
  • Karty debetowe nie są akceptowane
  • Inne
  • Nie są dostępne dostawiane ani dodatkowe łóżka
  • Nie są dostępne łóżeczka dziecięce
  • Brak wind
  • Zakaz wstępu dla dzieci
  • Numer Rejestracji Obiektu-: IT027042B4QI4LEELH
  • Opis
  • W czasie pobytu w obiekcie takim jak Ca Maria Adele w mieście Wenecja (Dorsoduro) zamieszkasz 10 minut piechotą od atrakcji takich jak Pałac Dożów i Punta della Dogana. Affittacamere (w stylu butikowym) umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Canal Grande i Plac św. Marka.

    Poczuj się jak w domu w 12 oryginalnie udekorowane pokojach, których wyposażenie to minibar i telewizor LED. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja cyfrowa — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: bezpłatne przybory toaletowe i bidety. Udogodnienia obejmują sejfy i biurka oraz sprzątanie codziennie.

    Do pokoju przylega taras na dachu, z którego roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i obsługa portierska.

    W obiekcie takim jak affittacamere do dyspozycji gości jest obsługa pokojowa (w określonych godzinach). Ożywcze napoje znajdziesz w jednym z lokali: bar/salon klubowy. Śniadanie pełne jest podawane codziennie od 8 do południa za opłatą.

    Udogodnienia biznesowe to ekspresowe zameldowanie, ekspresowe wymeldowanie oraz bezpłatne czasopisma w holu.

    • Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
    • Przy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
    • Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
    • W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi; gotówka nie jest akceptowana
    • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu, lista zasad jest dostępna w obiekcie

    Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie przyjazdu. Goście rezerwujący pobyt w Wenecji są proszeni o zapoznanie się ze stroną www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia (#EnjoyRespectVenezia), która zawiera ważne informacje o mieście, w tym informacje dotyczące obowiązujących przepisów. W niektórych terminach w roku obowiązuje opłata w wysokości 5–10 EUR za wstęp do Wenecji. Osoby posiadające zakwaterowanie w Wenecji są zwolnione z tej opłaty. Warunkiem skorzystania z tego uprawnienia jest zamówienie z wyprzedzeniem stosownego zaświadczenia z miejsca zakwaterowania i przedstawienie go po przyjeździe wraz z dowodem tożsamości. Terminy, w których obowiązuje opłata, są podane na stronie cda.ve.it/en/, na której można też sprawdzić wysokość opłat i złożyć wniosek o zwolnienie.

    • Wszyscy goście wraz z dziećmi muszą być obecni w momencie zameldowania i okazać dowód tożsamości ze zdjęciem lub paszport.
    • Zgodnie z krajowymi przepisami w tym obiekcie płatności gotówką nie mogą przekraczać limitu 5000 EUR. Aby uzyskać więcej informacji, należy się skontaktować z obiektem, używając informacji podanych w potwierdzeniu rezerwacji.
    • Dzieci w wieku 16 lat i młodsze nie mają wstępu na teren obiektu.
    • W zależności od dostępności istnieje możliwość rezerwacji pokoi połączonych/sąsiadujących. Pokoje połączone/sąsiadujące można zarezerwować, kontaktując się bezpośrednio z obiektem, używając numeru umieszczonego na potwierdzeniu rezerwacji.
    • Goście mogą ustalić warunki pobytu ze zwierzęciem towarzyszącym, kontaktując się w tej sprawie bezpośrednio z obiektem za pomocą informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.

    W obiekcie należy dokonać następujących opłat. Opłaty mogą obejmować obowiązujące podatki:

    • Podatek miejski jest pobierany w obiekcie. Podatek nie dotyczy mieszkańców Wenecji i dzieci poniżej 10 roku życia. Zwolnienia z podatku mogą dotyczyć również kuracjuszy i ich towarzyszy oraz osób przebywających w mieście w konkretnych celach/obowiązkach, jeżeli przedstawią w obiekcie odpowiednie dokumenty. Od 1 do 31 stycznia podatek obniżony jest o 30 procent.
    • Podatek miejski: 1.00 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 stycznia do 31 stycznia od dorosłych; 0.50 EUR za noc od gości w wieku 10-16 lat.
    • Podatek miejski: 1.50 EUR za osobę, za noc pobierany od 1 lutego do 31 grudnia od dorosłych; 0.70 EUR za noc od gości w wieku 10-16 lat.

    Wszystkie opłaty podane przez obiekt zostały uwzględnione.

    • Opłata za śniadanie pełne: ok. 40 EUR za osobę

    Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

2 innych osób właśnie ogląda ten hotel.
Ten hotel został 4 razy zarezerwowany w ciągu ostatnich trzech dni.
{info}
Zbyt długi brak aktywności. Oferty mogły stać się w międzyczasie przestarzałe. Proszę ponownie załadować oferty, klikając tutaj

Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.

Zarejestruj się
Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.
Zarejestruj się

Certyfikowane przetwarzanie płatności

Nasze standardy bezpieczeństwa dotyczące przetwarzania płatności odpowiadają najwyższym wymogom. Ten znak jakości potwierdza, że płatność dokonywana tutaj kartą kredytową jest bezpieczna.

Wielojęzyczna obsługa klienta

Nasi wielojęzyczni specjaliści ds. podróży zajmą się Twoimi rezerwacjami. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów przez całą dobę.

Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji

Państwa rezerwacja jest natychmiast potwierdzona. Dokumenty podróży można wygodnie wydrukować po dokonaniu rezerwacji.