general_help_center_title

general_help_center_description

Hotel Villa Edera

Via Negroponte 13, Venice Lido, Wenecja
Opinia naszych klientów
dobry
Opinia naszych klientów
  • Sprawdź dostępność i ceny

Mapa

W czasie pobytu w obiekcie takim jak Hotel Villa Edera znajdziesz się w samym centrum miasta Wenecja, 10 minut piechotą od miejsc takich jak Lido i Tramwaj wodny Santa Maria Elisabetta. Hotel znajduje się 10,9 km od atrakcji takiej jak Piazzale Roma i 10,9 km od miejsca takiego jak Canal Grande.

Wyposażenie hotelu

Dostępne udogodnienia to bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i telewizor w holu.

Wyposażenie hotelu

  • Winda
  • Całkowita liczba pokoi –22
  • Liczba pięter –2
  • Liczba budynków/wież –1
  • Kawa/herbata w ogólnodostępnych częściach
  • Dostępne śniadanie (za dopłatą)
  • Pralnia
  • Kawa/herbata w ogólnodostępnych częściach
  • Sejf w recepcji
  • Personel wielojęzyczny
  • Recepcja (czynna w określonych godzinach)
  • Ekspresowe wymeldowanie
  • Pranie/pranie chemiczne
  • Hotel dla niepalących
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Bar przekąskowy/delikatesy
  • Liczba barów/salonów –1
  • Prywatna plaża w pobliżu

Wyposażenie pokoju

  • Telewizja
  • Minibarek
  • Codzienne sprzątanie
  • Dostępna pościel hipoalergiczna
  • Prywatna łazienka
  • Bezpłatne przybory toaletowe
  • Suszarka
  • Sejf w pokoju
  • Regulacja klimatyzacji w pokoju (klimatyzacja)
  • Żelazko/deska do prasowania (na życzenie)
  • Bidet
  • Tylko prysznic
  • Telewizja satelitarna
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Kołdra z pierzem
  • Łóżeczka dziecięce (płatne)
  • Ręczniki zapewnione
  • Pościel zapewniona

Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu

Hotel Villa Edera

Via Negroponte 13, Venice Lido, Wenecja, Wenecja Euganejska, Włochy
  • Zasady działalności hotelu
  • Check-In: 14 - 21
  • Check-Out: 11
  • Minimalny wiek wymagany do zameldowania się: 18
  • Zwierzęta
  • Zwierzęta akceptowane
  • Akceptowane są tylko zwierzęta towarzyszące
  • Zwierzęta towarzyszące nie podlegają opłatom ani ograniczeniom
  • Rodzaje płatności
  • American Express
  • Mastercard
  • Visa
  • Hotel nie akceptuje płatności gotówką
  • Karty debetowe nie są akceptowane
  • Inne
  • Nie są dostępne dostawiane ani dodatkowe łóżka
  • Numer Rejestracji Obiektu-: IT027042A1H5IKR29X
  • Opis
  • W czasie pobytu w obiekcie takim jak Hotel Villa Edera znajdziesz się w samym centrum miasta Wenecja, 10 minut piechotą od miejsc takich jak Lido i Tramwaj wodny Santa Maria Elisabetta. Hotel znajduje się 10,9 km od atrakcji takiej jak Piazzale Roma i 10,9 km od miejsca takiego jak Canal Grande.

    Poczuj się jak w domu w 22 pokojach, których wyposażenie to minibar. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja satelitarna — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: prysznic, bezpłatne przybory toaletowe i bidety. Udogodnienia obejmują sejfy i sprzątanie codziennie oraz żelazka i deski do prasowania na życzenie.

    Dostępne udogodnienia to bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i telewizor w holu.

    W obiekcie Hotel Villa Edera apetyt gości zaspokoi bar zakąskowy/delikatesy. Ożywcze napoje znajdziesz w jednym z lokali: bar/salon klubowy. Śniadanie w formie bufetu jest podawane codziennie od 7:30 do 9:30 za opłatą.

    Udogodnienia biznesowe to ekspresowe wymeldowanie, usługi pralni chemicznej oraz personel wielojęzyczny.

    • Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
    • Przy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
    • Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
    • Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej użytej przy zameldowaniu do opłacenia kosztów dodatkowych muszą być identyczne z głównym imieniem i nazwiskiem, na które dokonano rezerwacji pokoju
    • W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi; gotówka nie jest akceptowana
    • Transakcje bezgotówkowe są dostępne
    • W tym obiekcie znajdują się przestrzenie zewnętrzne, takie jak balkony, patio i tarasy, które mogą być nieodpowiednie dla dzieci. Jeśli masz wątpliwości, zalecamy skontaktowanie się z obiektem przed przyjazdem, aby potwierdzić, czy zakwaterowanie w odpowiednim pokoju jest dostępne.
    • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu, lista zasad jest dostępna w obiekcie

    Recepcja czynna jest codziennie od 13:30 do 21:30. Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 24 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie 18, prosimy o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania. Recepcja nie jest czynna przez cały czas. Goście rezerwujący pobyt w Wenecji są proszeni o zapoznanie się ze stroną www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia (#EnjoyRespectVenezia), która zawiera ważne informacje o mieście, w tym informacje dotyczące obowiązujących przepisów. W niektórych terminach w roku obowiązuje opłata w wysokości 5–10 EUR za wstęp do Wenecji. Osoby posiadające zakwaterowanie w Wenecji są zwolnione z tej opłaty. Warunkiem skorzystania z tego uprawnienia jest zamówienie z wyprzedzeniem stosownego zaświadczenia z miejsca zakwaterowania i przedstawienie go po przyjeździe wraz z dowodem tożsamości. Terminy, w których obowiązuje opłata, są podane na stronie cda.ve.it/en/, na której można też sprawdzić wysokość opłat i złożyć wniosek o zwolnienie.

    • Wszyscy goście wraz z dziećmi muszą być obecni w momencie zameldowania i okazać dowód tożsamości ze zdjęciem lub paszport.
    • Zgodnie z krajowymi przepisami w tym obiekcie płatności gotówką nie mogą przekraczać limitu 5000 EUR. Aby uzyskać więcej informacji, należy się skontaktować z obiektem, używając informacji podanych w potwierdzeniu rezerwacji.
    • Opcje płatności bezgotówkowej dostępne w przypadku każdej transakcji.

    W obiekcie należy dokonać następujących opłat. Opłaty mogą obejmować obowiązujące podatki:

    • Podatek miejski jest pobierany w obiekcie. Podatek nie dotyczy mieszkańców Wenecji i dzieci poniżej 10 roku życia. Zwolnienia z podatku mogą dotyczyć również kuracjuszy i ich towarzyszy oraz osób przebywających w mieście w konkretnych celach/obowiązkach, jeżeli przedstawią w obiekcie odpowiednie dokumenty. Od 1 do 31 stycznia podatek obniżony jest o 30 procent.
    • Podatek miejski: 2.00 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 stycznia do 31 stycznia od dorosłych; 1.70 EUR za noc od gości w wieku 10-16 lat.
    • Podatek miejski: 2.80 EUR za osobę, za noc pobierany od 1 lutego do 31 grudnia od dorosłych; 1.40 EUR za noc od gości w wieku 10-16 lat.

    Wszystkie opłaty podane przez obiekt zostały uwzględnione.

    • Opłata za śniadanie w formie bufetu: ok. 10.00 EUR za osobę dorosłą i 10.00 EUR za dziecko
    • Opłata za zwierzęta domowe: 10 EUR za zwierzę, za noc ( maksymalnie 20 EUR za pobyt)
    • Zwierzęta asystujące nie podlegają opłatom
    • Łóżeczko dziecięce (kołyska): 15.0 EUR za noc

    Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

3 innych osób właśnie ogląda ten hotel.
Ten hotel został 5 razy zarezerwowany w ciągu ostatnich trzech dni.
{info}
Zbyt długi brak aktywności. Oferty mogły stać się w międzyczasie przestarzałe. Proszę ponownie załadować oferty, klikając tutaj

Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.

Zarejestruj się
Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.
Zarejestruj się

Certyfikowane przetwarzanie płatności

Nasze standardy bezpieczeństwa dotyczące przetwarzania płatności odpowiadają najwyższym wymogom. Ten znak jakości potwierdza, że płatność dokonywana tutaj kartą kredytową jest bezpieczna.

Wielojęzyczna obsługa klienta

Nasi wielojęzyczni specjaliści ds. podróży zajmą się Twoimi rezerwacjami. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów przez całą dobę.

Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji

Państwa rezerwacja jest natychmiast potwierdzona. Dokumenty podróży można wygodnie wydrukować po dokonaniu rezerwacji.