SALUS Smart & Chic Hotel
Kategorie pokojów i ceny
Mapa
W czasie pobytu w obiekcie takim jak SALUS Smart & Chic Hotel w mieście Jesolo (Fårö) znajdziesz się w odległości pięciu minut samochodem od atrakcji takich jak Caribe Bay i Plac Mazzini. Hotel (przy plaży) znajduje się 3,2 km od atrakcji takiej jak Plac Brescia i 6,7 km od miejsca takiego jak Plac Milano.
Wyposażenie hotelu
Dostępne udogodnienia rekreacyjne to prywatna plaża oraz basen odkryty i jacuzzi. Ten hotel oferuje udogodnienia takie jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska i usługi niani (za dopłatą).
Wyposażenie hotelu
- Winda
- Usługi concierge
- Całkowita liczba pokoi –75
- Liczba pięter –5
- Liczba budynków/wież –1
- Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
- Kawa/herbata w ogólnodostępnych częściach
- Salon gier
- Basen dla dzieci
- Sejf w recepcji
- Personel wielojęzyczny
- Recepcja całodobowa
- Pranie/pranie chemiczne
- Hotel dla niepalących
- Parasole basenowe
- Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
- Bezpłatny Wi-Fi
- Liczba basenów na zewnątrz –1
- Liczba wanien spa –1
- Parkowanie samodzielne (za dopłatą)
- Liczba barów/salonów –1
- Liczba barów przy basenie –1
- Leżaki basenowe
- Taras
- Opieka nad dzieckiem (za dopłatą)
- Prywatna plaża w pobliżu
- Sklepy znanych projektantów na miejscu
- Centrum handlowe na miejscu
- Dostęp dla wózków inwalidzkich (ograniczony)
- Stanowisko recepcji przystosowane dla wózków inwalidzkich
Wyposażenie pokoju
- Telewizja
- Minibarek
- Codzienne sprzątanie
- Prywatna łazienka
- Bezpłatne przybory toaletowe
- Suszarka
- Sejf w pokoju
- Balkon
- Obsługa pokojowa (całodobowa)
- Regulacja klimatyzacji w pokoju (klimatyzacja)
- Pokoje dźwiękoszczelne
- Bidet
- Tylko prysznic
- Ręczniki zapewnione
- Pościel zapewniona
Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu
SALUS Smart & Chic Hotel
- Zasady działalności hotelu
- Check-In: 14 - 20
- Check-Out: 10
- Minimalny wiek wymagany do zameldowania się: 18
- Zwierzęta
- Zwierzęta nie są akceptowane
- Akceptowane są tylko zwierzęta towarzyszące
- Zwierzęta towarzyszące nie podlegają opłatom ani ograniczeniom
- Rodzaje płatności
- Mastercard
- Visa
- Gotówka
- Karty debetowe
- Inne
- Nie są dostępne dostawiane ani dodatkowe łóżka
- Nie są dostępne łóżeczka dziecięce
- Numer Rejestracji Obiektu-: IT027019A1HBTBOQ2A
- Opis
- Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
- Przy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
- Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
- W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi wydanymi przez największe organizacje, kartami debetowymi i gotówką
- W tym obiekcie znajdują się przestrzenie zewnętrzne, takie jak balkony, patio i tarasy, które mogą być nieodpowiednie dla dzieci. Jeśli masz wątpliwości, zalecamy skontaktowanie się z obiektem przed przyjazdem, aby potwierdzić, czy zakwaterowanie w odpowiednim pokoju jest dostępne.
- Wszyscy goście wraz z dziećmi muszą być obecni w momencie zameldowania i okazać dowód tożsamości ze zdjęciem lub paszport.
- Zgodnie z krajowymi przepisami w tym obiekcie płatności gotówką nie mogą przekraczać limitu 5000 EUR. Aby uzyskać więcej informacji, należy się skontaktować z obiektem, używając informacji podanych w potwierdzeniu rezerwacji.
- Basen jest dostępny od 8 do 19.
- Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.
- W tym obiekcie mile widziani są wszyscy podróżni, bez względu na orientację seksualną i tożsamość płciową (obiekt przyjazny dla osób LGBTQ+).
- Podatek miejski jest pobierany w obiekcie. Podatek nie dotyczy mieszkańców Wenecji i dzieci poniżej 10 roku życia. Zwolnienia z podatku mogą dotyczyć również kuracjuszy i ich towarzyszy oraz osób przebywających w mieście w konkretnych celach/obowiązkach, jeżeli przedstawią w obiekcie odpowiednie dokumenty. Od 1 do 31 stycznia podatek obniżony jest o 30 procent.
- Podatek miejski: 0.00 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 października do 30 kwietnia, do maksymalnie 10 nocy pobytu
- Podatek miejski: 1.30 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 maja do 30 września, do maksymalnie 10 nocy pobytu
- Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 75 EUR za pojazd
- Opłata za parkowanie samodzielne: 8 EUR za dzień
W czasie pobytu w obiekcie takim jak SALUS Smart & Chic Hotel w mieście Jesolo (Fårö) znajdziesz się w odległości pięciu minut samochodem od atrakcji takich jak Caribe Bay i Plac Mazzini. Hotel (przy plaży) znajduje się 3,2 km od atrakcji takiej jak Plac Brescia i 6,7 km od miejsca takiego jak Plac Milano.
Poczuj się jak w domu w 75 pokojach, których wyposażenie to minibar. Do pokoju przylega balkon. Prywatna łazienka — wyposażenie: prysznic, bezpłatne przybory toaletowe i bidety. Udogodnienia obejmują sejfy oraz sprzątanie codziennie.
Dostępne udogodnienia rekreacyjne to prywatna plaża oraz basen odkryty i jacuzzi. Ten hotel oferuje udogodnienia takie jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska i usługi niani (za dopłatą).
W obiekcie takim jak hotel do dyspozycji gości jest całodobowa obsługa pokojowa. Po całym dniu zrelaksujesz się w naszym barze/salonie klubowym lub barze przy basenie.
Udogodnienia biznesowe to usługi pralni chemicznej, recepcja całodobowa oraz personel wielojęzyczny. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę). Dostępna jest także taka usługa jak samodzielne parkowanie (za opłatą).
Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Aby zorganizować transport, goście powinni skontaktować się z obiektem 72 godziny przed przybyciem i podać szczegółowe dane dotyczące podróży, używając informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji. Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 48 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie 20, prosimy o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania. Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie przyjazdu. Goście podróżujący samochodem powinni skontaktować się z obiektem z wyprzedzeniem, aby uzyskać dodatkowe informacje (np. wskazówki dojazdu).
W obiekcie należy dokonać następujących opłat. Opłaty mogą obejmować obowiązujące podatki:
Wszystkie opłaty podane przez obiekt zostały uwzględnione.
Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.
Więcej popularnych hoteli w Lido di Jesolo
{title}
{tag} {traking}- {basetext} {base-taxes}
- {baseprice}
- {totaltext} {total-taxes}
- {totalprice}