general_help_center_title

general_help_center_description

Residence Panama

VIA CANOVA 3, Lido di Jesolo
Opinia naszych klientów
Opinia naszych klientów
  • Sprawdź dostępność i ceny

Mapa

W czasie pobytu w obiekcie takim jak Residence Panama in Jesolo zamieszkasz na plaży, 15 minut piechotą od miejsc takich jak Caribe Bay i Plac Mazzini. Rezydencja znajduje się 2,6 km od atrakcji takiej jak Plac Brescia i 6 km od miejsca takiego jak Plac Milano.

Wyposażenie hotelu

Do pokoju przylega taras, z którego roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i obsługa portierska.

Wyposażenie hotelu

  • Usługi concierge
  • Całkowita liczba pokoi –16
  • Bezpłatne śniadanie
  • Sejf w recepcji
  • Personel wielojęzyczny
  • Recepcja całodobowa
  • Hotel dla niepalących
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Liczba restauracji –1
  • Bezpłatne parkowanie samodzielne
  • Liczba barów/salonów –1
  • Liczba kawiarni –1
  • Przechowalnia bagażu
  • Taras

Wyposażenie pokoju

  • Klimatyzacja
  • Dostęp dla wózków inwalidzkich
  • Minibarek
  • Ekspres do kawy/herbaty
  • Codzienne sprzątanie
  • Prywatna łazienka
  • Szlafroki
  • Bezpłatne przybory toaletowe
  • Suszarka
  • Sejf w pokoju
  • Biurko
  • Osobny salon
  • Pokoje dźwiękoszczelne
  • Naczynia do gotowania, zastawa, sztućce
  • Kuchenka mikrofalowa (na życzenie)
  • Bidet
  • Kuchnia
  • Tylko prysznic
  • Lodówka (na życzenie)
  • Zmywarka
  • Kuchenka
  • Telewizja satelitarna
  • Telewizor płaskoekranowy
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Balkon lub patio
  • Ogrzewanie
  • Czajnik elektryczny
  • Ręczniki zapewnione
  • Pościel zapewniona
  • Wentylator
  • Podwyższone deski sedesowe
  • Nisko zawieszone blaty/umywalki
  • Poręcz w pobliżu toalety
  • Linka alarmowa w łazience

Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu

Residence Panama

VIA CANOVA 3, Lido di Jesolo, Jesolo, Wenecja Euganejska, Włochy
  • Zasady działalności hotelu
  • Check-In: południe - 23
  • Check-Out: 10
  • Minimalny wiek wymagany do zameldowania się: 18
  • Zwierzęta
  • Zwierzęta akceptowane
  • Jedyne akceptowane zwierzęta to koty i psy
  • Akceptowane są tylko zwierzęta towarzyszące
  • Zwierzęta towarzyszące nie podlegają opłatom ani ograniczeniom
  • Zwierzęta są akceptowane (bez dopłat)
  • Rodzaje płatności
  • Mastercard
  • Visa
  • Inne
  • Nie są dostępne dostawiane ani dodatkowe łóżka
  • Nie są dostępne łóżeczka dziecięce
  • Brak wind
  • Opis
  • W czasie pobytu w obiekcie takim jak Residence Panama in Jesolo zamieszkasz na plaży, 15 minut piechotą od miejsc takich jak Caribe Bay i Plac Mazzini. Rezydencja znajduje się 2,6 km od atrakcji takiej jak Plac Brescia i 6 km od miejsca takiego jak Plac Milano.

    Poczuj się jak w domu w 16 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to kuchnie (płyta kuchenna i zmywarka). Do pokoju przylega balkon lub patio. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizor płaskoekranowy i satelitarna — rozrywkę. Udogodnienia obejmują sejfy i biurka oraz sprzątanie codziennie.

    Do pokoju przylega taras, z którego roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu i obsługa portierska.

    W obiekcie takim jak rezydencja do dyspozycji gości pozostają restauracja, a także kawiarnia. Zrelaksuj się po całym dniu w barze/salonie klubowym. Hotel oferuje bezpłatne śniadanie w formie bufetu codziennie od 7:30 do 9:30.

    Udogodnienia biznesowe to recepcja całodobowa, personel wielojęzyczny oraz przechowalnia bagażu. Udogodnienia na miejscu to bezpłatne parkowanie samodzielne.

    • Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
    • Przy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
    • Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
    • W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi
    • Gospodarz nie poinformował, czy w obiekcie są czujniki tlenku węgla. Rozważ zabranie ze sobą przenośnego czujnika
    • Gospodarz nie poinformował, czy w obiekcie jest czujnik dymu
    • Zabezpieczenia w obiekcie: gaśnica, system ochrony bezpieczeństwa i apteczka pierwszej pomocy
    • W tym obiekcie znajdują się przestrzenie zewnętrzne, takie jak balkony, patio i tarasy, które mogą być nieodpowiednie dla dzieci. Jeśli masz wątpliwości, zalecamy skontaktowanie się z obiektem przed przyjazdem, aby potwierdzić, czy zakwaterowanie w odpowiednim pokoju jest dostępne.
    • Obiekt jest profesjonalnie czyszczony
    • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu, lista zasad jest dostępna w obiekcie

    Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 72 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie 23, prosimy o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania. Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie przyjazdu. W przypadku pytań należy skontaktować się z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Śniadanie jest serwowane w hotelu oddalonym o mniej niż 10 metrów od obiektu.

    • Wszyscy goście wraz z dziećmi muszą być obecni w momencie zameldowania i okazać dowód tożsamości ze zdjęciem lub paszport.
    • Zgodnie z krajowymi przepisami w tym obiekcie płatności gotówką nie mogą przekraczać limitu 5000 EUR. Aby uzyskać więcej informacji, należy się skontaktować z obiektem, używając informacji podanych w potwierdzeniu rezerwacji.
    • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.
    • Obiekt jest sprzątany przez wyspecjalizowany personel.

    W obiekcie należy dokonać następujących opłat. Opłaty mogą obejmować obowiązujące podatki:

    • Podatek miejski jest pobierany w obiekcie. Podatek nie dotyczy mieszkańców Wenecji i dzieci poniżej 10 roku życia. Zwolnienia z podatku mogą dotyczyć również kuracjuszy i ich towarzyszy oraz osób przebywających w mieście w konkretnych celach/obowiązkach, jeżeli przedstawią w obiekcie odpowiednie dokumenty. Od 1 do 31 stycznia podatek obniżony jest o 30 procent.
    • Podatek miejski: 0.00 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 października do 30 kwietnia, do maksymalnie 10 nocy pobytu
    • Podatek miejski: 2.30 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 maja do 30 września, do maksymalnie 10 nocy pobytu

    Wszystkie opłaty podane przez obiekt zostały uwzględnione.

    • Opłata za późniejsze zameldowanie

    Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

10 innych osób właśnie ogląda ten hotel.
Ten hotel został 13 razy zarezerwowany w ciągu ostatnich trzech dni.
{info}
Zbyt długi brak aktywności. Oferty mogły stać się w międzyczasie przestarzałe. Proszę ponownie załadować oferty, klikając tutaj

Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.

Zarejestruj się
Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.
Zarejestruj się

Certyfikowane przetwarzanie płatności

Nasze standardy bezpieczeństwa dotyczące przetwarzania płatności odpowiadają najwyższym wymogom. Ten znak jakości potwierdza, że płatność dokonywana tutaj kartą kredytową jest bezpieczna.

Wielojęzyczna obsługa klienta

Nasi wielojęzyczni specjaliści ds. podróży zajmą się Twoimi rezerwacjami. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów przez całą dobę.

Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji

Państwa rezerwacja jest natychmiast potwierdzona. Dokumenty podróży można wygodnie wydrukować po dokonaniu rezerwacji.