general_help_center_title

general_help_center_description

Appartamenti Aquamarina

Via Anasso 1, Lido di Jesolo
Opinia naszych klientów
wspaniały
Opinia naszych klientów
  • Sprawdź dostępność i ceny

Mapa

W czasie pobytu w obiekcie Appartamenti Aquamarina znajdziesz się w samym centrum miasta takiego jak Jesolo, 1 minut samochodem od atrakcji takiej jak Plac Milano i 5 minut samochodem od miejsca takiego jak Zoo Tropicarium Park. Rezydencja (przy plaży) znajduje się 4,7 km od atrakcji takiej jak Park rozrywki Newjesolandia i 6,3 km od miejsca takiego jak Caribe Bay.

Wyposażenie hotelu

Do pokoju przylega taras, z którego roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia rekreacyjne, jak odkryty kort tenisowy. Ten rezydencja oferuje takie udogodnienia jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, sklepy na miejscu i pomoc w organizacji biletów/wycieczek.

Wyposażenie hotelu

  • Sklepy na miejscu
  • Całkowita liczba pokoi –23
  • Pralnia
  • Sejf w recepcji
  • Recepcja (czynna w określonych godzinach)
  • Ekspresowe wymeldowanie
  • Przystań w ośrodku
  • Ekspresowe zameldowanie
  • Wyznaczone miejsca dla palących
  • Sklep spożywczy
  • Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Korty tenisowe w budynku –1
  • Korty tenisowe na zewnątrz1
  • Parking (liczba miejsc ograniczona)
  • Bezpłatne parkowanie samodzielne
  • Stanowisko komputerowe
  • Parasole plażowe
  • Leżaki plażowe
  • Bezpłatny parking w pobliżu
  • Ręczniki plażowe
  • Taras

Wyposażenie pokoju

  • Telewizja
  • Dostępna pościel hipoalergiczna
  • Prywatna łazienka
  • Suszarka
  • Sejf w pokoju
  • Biurko
  • Regulacja klimatyzacji w pokoju (klimatyzacja)
  • Rozkładana sofa
  • Żelazko/deska do prasowania (na życzenie)
  • Kuchenka mikrofalowa
  • Naczynia do gotowania, zastawa, sztućce
  • Dostęp przez korytarze zewnętrzne
  • Bidet
  • Rolety/zasłony światłoszczelne
  • Kuchnia
  • Tylko prysznic
  • Pełnowymiarowa lodówka/zamrażarka
  • Kuchenka
  • Telewizja kablowa
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Telewizor LCD
  • Sprzątanie — jeden raz podczas pobytu
  • Sprzątanie w wybrane dni

Zasady działalności hotelu & Wskazówka hotelu

Appartamenti Aquamarina

Via Anasso 1, Lido di Jesolo, Jesolo, Wenecja Euganejska, Włochy
  • Zasady działalności hotelu
  • Check-In: 17 - 20
  • Check-Out: 10
  • Minimalny wiek wymagany do zameldowania się: 18
  • Zwierzęta
  • Zwierzęta akceptowane
  • Jedyne akceptowane zwierzęta to koty i psy
  • Akceptowane są tylko zwierzęta towarzyszące
  • Zwierzęta towarzyszące nie podlegają opłatom ani ograniczeniom
  • Zwierzęta są akceptowane (bez dopłat)
  • Rodzaje płatności
  • Mastercard
  • Visa
  • Gotówka
  • Karty debetowe nie są akceptowane
  • Inne
  • Wymagany depozyt w gotówce
  • Numer Rejestracji Obiektu-: IT027019B47F2VCS87
  • Opis
  • W czasie pobytu w obiekcie Appartamenti Aquamarina znajdziesz się w samym centrum miasta takiego jak Jesolo, 1 minut samochodem od atrakcji takiej jak Plac Milano i 5 minut samochodem od miejsca takiego jak Zoo Tropicarium Park. Rezydencja (przy plaży) znajduje się 4,7 km od atrakcji takiej jak Park rozrywki Newjesolandia i 6,3 km od miejsca takiego jak Caribe Bay.

    Poczuj się jak w domu w 23 pokojach, których wyposażenie to kuchnie (pełnowymiarowa lodówka i zamrażarka i płyta kuchenna). Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a 25-cal. telewizor LCD i telewizja kablowa — rozrywkę. Udogodnienia obejmują sejfy i biurka oraz sprzątanie raz na pobyt.

    Do pokoju przylega taras, z którego roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia rekreacyjne, jak odkryty kort tenisowy. Ten rezydencja oferuje takie udogodnienia jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, sklepy na miejscu i pomoc w organizacji biletów/wycieczek.

    W obiekcie Appartamenti Aquamarina apetyt gości zaspokoi sklep ogólnospożywczy.

    Udogodnienia biznesowe to komputer stacjonarny, ekspresowe zameldowanie oraz ekspresowe wymeldowanie. Udogodnienia na miejscu to bezpłatne parkowanie samodzielne.

    • Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu
    • Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia oficjalnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz wpłacenia kaucji gotówką na pokrycie kosztów dodatkowych
    • Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacie
    • Goście, którzy chcą zamówić łóżeczka dziecięce i łóżka dostawiane lub składane, muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu
    • W tym obiekcie płatności przyjmowane są kartami kredytowymi, płatnościami mobilnymi i gotówką
    • Gospodarz nie poinformował, czy w obiekcie są czujniki tlenku węgla. Rozważ zabranie ze sobą przenośnego czujnika
    • Gospodarz nie poinformował, czy w obiekcie jest czujnik dymu
    • Obiekt jest profesjonalnie czyszczony
    • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu, lista zasad jest dostępna w obiekcie

    Recepcja czynna jest codziennie od 10 do południe. Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 24 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie 20, prosimy o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania. Recepcja nie jest czynna przez cały czas.

    • Wszyscy goście wraz z dziećmi muszą być obecni w momencie zameldowania i okazać dowód tożsamości ze zdjęciem lub paszport.
    • Zgodnie z krajowymi przepisami w tym obiekcie płatności gotówką nie mogą przekraczać limitu 5000 EUR. Aby uzyskać więcej informacji, należy się skontaktować z obiektem, używając informacji podanych w potwierdzeniu rezerwacji.
    • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.
    • Obiekt jest sprzątany przez wyspecjalizowany personel.
    • Dostępne bezkontaktowe zameldowanie i bezkontaktowe wymeldowanie.

    W obiekcie należy dokonać następujących opłat. Opłaty mogą obejmować obowiązujące podatki:

    • Depozyt w gotówce za Szkody: 200 EUR za pobyt
    • Podatek miejski jest pobierany w obiekcie. Podatek nie dotyczy mieszkańców Wenecji i dzieci poniżej 10 roku życia. Zwolnienia z podatku mogą dotyczyć również kuracjuszy i ich towarzyszy oraz osób przebywających w mieście w konkretnych celach/obowiązkach, jeżeli przedstawią w obiekcie odpowiednie dokumenty. Od 1 do 31 stycznia podatek obniżony jest o 30 procent.
    • Podatek miejski: 0.00 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 października do 30 kwietnia, do maksymalnie 10 nocy pobytu
    • Podatek miejski: 2.30 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 maja do 30 września, do maksymalnie 10 nocy pobytu
    • Opłata za sprzątanie: EUR 70.00 za kwaterę, za pobyt

    Wszystkie opłaty podane przez obiekt zostały uwzględnione.

    • Sprzątanie jest dostępne za dodatkową opłatą
    • Opłata za klimatyzację: 10 EUR za dzień
    • Opłata za pościel: 5 EUR za osobę, za pobyt (goście mogą też przywieźć własną)
    • Opłata za ręczniki: 5 EUR za osobę, za pobyt (goście mogą też przywieźć własne)

    Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

7 innych osób właśnie ogląda ten hotel.
Ten hotel został 12 razy zarezerwowany w ciągu ostatnich trzech dni.
{info}
Zbyt długi brak aktywności. Oferty mogły stać się w międzyczasie przestarzałe. Proszę ponownie załadować oferty, klikając tutaj

Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.

Zarejestruj się
Załóż konto i korzystaj z ekskluzywnych ofert i natychmiastowych zniżek.
Zarejestruj się

Certyfikowane przetwarzanie płatności

Nasze standardy bezpieczeństwa dotyczące przetwarzania płatności odpowiadają najwyższym wymogom. Ten znak jakości potwierdza, że płatność dokonywana tutaj kartą kredytową jest bezpieczna.

Wielojęzyczna obsługa klienta

Nasi wielojęzyczni specjaliści ds. podróży zajmą się Twoimi rezerwacjami. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów przez całą dobę.

Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji

Państwa rezerwacja jest natychmiast potwierdzona. Dokumenty podróży można wygodnie wydrukować po dokonaniu rezerwacji.